Friday, January 11, 2008

O fak. O pizda. O sranje. O kriza.

Pretresena sem.
Po poročanju 24ur.com je strmoglavila naša ljuba "Fata", kot smo ljubkovalno klicali Antonov An2. Upam, da se tile novinarj na 24ur.com spet motijo.... in da ni šlo za strmoglavljene, ampak le za kak zasilni pristanek in da je Som še prekleto živ. Ni druge. More bit!

To je namreč edino letalo, ki je metalo padalce na slovenskem in Som je eden najbolj kulskih pilotov, ki nas je fural v luft.

Držim pesti.

Edit: Še članek na RTV SLO.

Padalski kolegi o tragediji:
- Jeti - Peter Lamut;
- Martin McDowell;


Fata in Som sta zelo zaznamovala naš padalski svet in z njunim odhodom je nastala ogromna praznina, ki jo je nemogoče zapolniti. R.I.P.

19 comments:

david santos said...

Thank for your posting, Black Betty.

Have a good weekend

Anonymous said...

Pizda!! A ves da sem takoj nate pomislu ko sem slisu tole!! Upam, da ves kako in kaj je z temi "kravami" in njihovimi motorji kadar vas dvignejo tja gor!!

Black Betty said...

jah jeba je tole.

krtek said...

Moje sožalje.. :(

Anonymous said...

ni padlo pri trbovljah, ampak se je zaletelo v cemsenisko planino.. tako je povedal sosed, ki je poslusal pogovor preko cb postaje..
se pravi, da je to nekako 500 metrov zracne od mene..

rip!

Anonymous said...

jaz sem zvedel kaj se dogaja ravno ko je pristajal helikopter pred bolnico :(

megla pa taka, da še čudno da ni helikopter šel v hrib, ker se absolutno nič ni videlo po vrhovih...

Janez Mikec said...
This comment has been removed by the author.
Janez Mikec said...
This comment has been removed by the author.
Black Betty said...

Janez Mikec: no 24 ur niso ravno neki hudi strokovnjaki za letala. to letalo je dejansko lahko pristalo kjerkoli, tudi na 150metrski njivi. kar se tiče pristajanja pa ne razumem kaj bi bilo z njim narobe.

Je pa res, da je bilo letalo že precej staro. Na madžarskem pa je bilo, kolikor poznam problematiko, zavarovano zato, ker je bilo pri nas zavarovanje zelo drago, na madžarskem pa je bilo bistveno ceneje.

No.. kar se varnosti tiče, nobeno letalo ni 100%. Lahko ti pa samo povem, da smi mi celo lansko sezono skakali in trenirali več ali manj samo iz tega aviona. Sedaj je po mojem mnenju največji problem, ker bodo spet vso krivdo zvalili ali na pilota, ali pa se bodo obesili na "nevarnost" avijona. Kar je samo metanje peska v oči.

Krtek: hvala

Anonymous said...

Ravno sem bral intervju v Blogoroli (ja mal sem za časom ;)) ko na TVju slišim besedo Antonov in ko so pokazali padalce, sem reku damn, tole bo pa šok za betty. Kakorkoli sreča, da ni bilo vas na krovu.

Black Betty said...

Urosg: jap ogromen šok.. še zdaj mislim, da sanjam in da je to samo ena huda nočna mora.

Ruth* said...

Čakamo na lepše čase.

Janez Mikec said...
This comment has been removed by the author.
Black Betty said...

Ruth: tako je!

Janez Mikec: Kako pa je ime temu tvojemu sošolcu - pilotu? Me zanima, če se poznamo.
No sicer ne mislim polemizirati o tem v kakšnem stanju je bilo letalo. Jaz vem, da je bilo letalo v dobrem stanju, tudi armatura oz. ročice so delovale - če ne verjetno ne bi imel dovoljenja za prevažanje in registracije. Je pa res, da je bilo letalo že precej arhaične vrednosti in ni imelo notri neke sodobne tehnologije, tudi navzven je izgledalo kot ena konzerva za ribe, drugače pa je povsem odlično služilo našim potrebam.

sicer pa za nesrečo ni bilo krivo stanje avijona, ampak megla. po mojih zadnjih virih tudi ni bilo nobenega ognja v avijonu pred strmoglavljenjem.

Nasplošno me moti tak odnost ljudi ala .. ja letalo je bilo bedno in to je bilo pokvarjeno in tretje ni delalo ... Vse to je zelo posplošena ocena ljudi, ki so površno poznali letalo. Jaz verjamem, da nas Debeljak ne bi z njim spravljal v luft, če letalo ne bi v redu in varno.

LP, BB

teoo said...

vi znaste itak sami prit dol, tako da s tem ni problema;)

Res pa je škoda pilota in letala. Upam da bo kopilot dobro okreval, ker je glede na poročanje precej v kurcu. In to letalo sploh ni bilo grdo. Enkrat sem ga videl v Prečni in se mi je zdelo fenomenalno

Janez Mikec said...

@ Betty,
se oproščam, če sem morda preveč brezčutno napisal, a kaj ko sam nisem poznal teh ljudi in sem le objektivno, direktno napisal to kar sva se pogovarjala, tako da te je verjetno to zmotilo, ker si pač do vseh gojila neka čustva.

Evo link, če ga morda poznaš
www.markopirc.com

Mayhem said...

Se vidi, da doma nimam TV. Najprej kar nisem mogel verjeti in sm tvoj post prebral dvakrat. Kot nekomu, ki je dober del mladih let preživel z očetom na letališču, mi je žal izgube vsakega pilota in letala. Te izgube ne more nihče nadomestiti..

Black Betty said...

Se mi zdi, da zadnje čase ni nič kaj prida naklonjeno letalom.

Anonymous said...

janez mikec, ne sodi stvari, ki jih ne poznas, le na podlagi tega kar ti je nekdo, ki je od nekoga slisal, rekel. Obvezno pa se tega drzi pri tako resnih zadevah kot je ta.