Torej za vse tiste, ki jih še nisem posilila s to štorijo - and to make a long storry short. Lanskega aprila je londonska agencija FHD (baj da vej, kako zrnasta fotka na strani - bljak) oznanila, da bo redizajnirala OGC-jev logo in si zamislila drugačen font and that was pretty much it. No, nastala je tale mojstrovina.
Nič posebnega, knede.
Ampak, poglejmo stvar z drugega kota. Kaj se zgodi, če logo zarotiramo za 90°?
Ta-daaaaaaaa.
Nasty. Nasty. Dirty. Dirty. Filthy. Filthy... And other songs from Christina Aguilera.
You don't get it???
Evo, tukaj je še posebna demonstracija za vaše nedolžne misli.
No danes sem bila res pridna in objavila postov za cel mesec v naprej,... tko da se beremo enkrat junija. :D
No ekšli to je blo bolj za nazaj.:D
7 comments:
Le kaj so hoteli sporočiti svojim strankam?
probably "We have a penetrating approach to all commercial affairs"
Ti pa najdeš vsakega hudiča :D A se drugače kaj z "rokometom" ukvarjajo, ali pa morda le dizajner ;)
lol :) fenomenalno :)
good find.
Vaau Betty, nekdo ima res produktiven dan! (in ne, ne mislim na fantka na logotu)
Betka produktivno gugla. Naslednjič navedi še vire svojih "odkritij".
UrosG: Pomoje je fora v tem, da se ne in jim to v podzavesti leži. :D
Ana. Yeah blo je ful težko. I've got it directly to my mailboy. :D
Pina: jeah.. ubistvu imam produktiven mesec. :D
anonimni: obožujem anonimne komantarje, ki mi govorijo kaj delam narobe. :D
Guglanje je pase, če že.. guglam samo anonimne pishopate.
Post a Comment