Wednesday, May 14, 2008

No, zakaj je treba logo pogledati z vseh strani?

Zato, ker se ti drugače lahko zgodi nekaj prilično zabavnega (to me) in tudi precej nerodnega (to the UK's Office of Government Commerce - OGC).
Torej za vse tiste, ki jih še nisem posilila s to štorijo - and to make a long storry short. Lanskega aprila je londonska agencija FHD (baj da vej, kako zrnasta fotka na strani - bljak) oznanila, da bo redizajnirala OGC-jev logo in si zamislila drugačen font and that was pretty much it. No, nastala je tale mojstrovina.



Nič posebnega, knede.

Ampak, poglejmo stvar z drugega kota. Kaj se zgodi, če logo zarotiramo za 90°?

Ta-daaaaaaaa.

Nasty. Nasty. Dirty. Dirty. Filthy. Filthy... And other songs from Christina Aguilera.

You don't get it???
Evo, tukaj je še posebna demonstracija za vaše nedolžne misli.


No danes sem bila res pridna in objavila postov za cel mesec v naprej,... tko da se beremo enkrat junija. :D
No ekšli to je blo bolj za nazaj.:D

7 comments:

anusmundi said...

Le kaj so hoteli sporočiti svojim strankam?

Black Betty said...

probably "We have a penetrating approach to all commercial affairs"

Anonymous said...

Ti pa najdeš vsakega hudiča :D A se drugače kaj z "rokometom" ukvarjajo, ali pa morda le dizajner ;)

ana. said...

lol :) fenomenalno :)
good find.

Pina said...

Vaau Betty, nekdo ima res produktiven dan! (in ne, ne mislim na fantka na logotu)

Anonymous said...

Betka produktivno gugla. Naslednjič navedi še vire svojih "odkritij".

Black Betty said...

UrosG: Pomoje je fora v tem, da se ne in jim to v podzavesti leži. :D

Ana. Yeah blo je ful težko. I've got it directly to my mailboy. :D

Pina: jeah.. ubistvu imam produktiven mesec. :D

anonimni: obožujem anonimne komantarje, ki mi govorijo kaj delam narobe. :D
Guglanje je pase, če že.. guglam samo anonimne pishopate.