Thursday, December 21, 2006

O metodah razlikovanja med moškim in žensko in zakaj naj delam domače naloge

Kot kaže se morbidne stvari ne dogajajo samo doma, ampak tudi v šoli. Naša ljuba tršica ima dokaj nenavadne učne metode. Zadnjič nam je dovolila, da smo v plastičen kozarček, ki ga uporabljamo za lepilo, natočili vince. Malce sem se namrdnila, ker je bilo nekaj traminčasto sladkega, a v sili se tudi to popije, če je treba. Bojda to spodbuja kreativnost, ustvarjalnost in hude ideje. Do sedaj sem bila prepričana, da se to govori za marihuano.

Enivejs, malce smo skrenili s poti. Hotela sem vam razložiti kakšne feministične metode uporabljajo za vlivanje uma v možgan na naši šoli. Na ta način je vsaka stvar je zelo preprosta.
Vzemimo za primer geometrijsko obliko krog, ki simbolira žensko, je okrogel, ima obline, je negotov, vendar mehak (verjetno uporablja Pervol), topel, čustven. Včasih celo preveč čustven. Ima močno izraženo središče in nima svoje smeri, kar pomeni da nikoli ne vemo kaj mu bo v konkretnem trenutku padlo na glavo, niti kam bo zavil. Slednje se največkrat pripiše PMSu. Z izjemo ovalnih elementov in elementov jajčastih oblik, ki so bolj obistni, polni in močni. Ti imajo svojo smer, ki ima težišče v širšem delu in vsi vemo kam ta veliko teži.
Njemu nasprotje je kakopak kvadrat, ki je moški. Teorije zagovarjajo njegovo zanesljivost, odločnost, težkost, hladnost in racionalnost. Ou RLY?? Žal ostajamo samo pri teorijah, empirični preizkusi so jih namreč vse po vrsti zavrgli, lastnost hladnos pa se je potrdila le pri mrtvo hladnemu. Kvadart največkrat učinkuje s svojo maso (in pestjo, kadar je pod vplivom alkohola). Če kvadrat stoji na svojem oglišču, deluje lahkotno in se zdi večji. Seveda. Vsak petelin na svojem kupu gnoja zgleda mogočnejši, večji, boljši in lepši, pa še to samo zaradi enega kupa sranja. Temu se reče (optička) varka.
Na zadnje omenimo še trikotnik. Trikotnika ne opisujemo s spolom, kar me malce čudi, ker se ž njim še najbolj poistovetim. Trikotnik je poln napetosti, je konstruktiven, dinamičen in nestabilen. To zadnje je očitno najina najbolj skupna točka!! Trikotnike je težko sestavljati, zato v kompoziciji nastopajo kot samostojen element. Jp, jaz osamljeno dete v svetu pohujšanja in pregrehe. Yes, yes. That's how I see myself!

Skeri tole! Sedaj bom v vsakem evro kovancu, ki bo priromal mimo mene, videla nekaj več, kot bi sicer lahko. In tudi televizor ne bo v mojih očev več to, kar je do sedaj bil.

Za konec leta nas je tršica razveselila z gziljen domače naloge - bojda imamo med praznik veliko več časa za kreativnost. Hm, ne vem ne vem. Hang over pri men ni najbolj motivacijski dejavnik. Narediti moramo svojo tipografijo – po moji novi priučeni logiki je to proučevanje in analiza tipov oz. moških osebkov, ki jo prikažemo s pomočjo grafa. Ziher je to!! Sicer ne vem, za koji kurac delam domačo nalogo??!! Nazadnje sem jo naredila samo jaz v celem razredu in izpadla totalna piflarka, potem je pa niti pogledala ni!! Kaj šele, da bi ostalim dala minus!! Jebeš take domače naloge, zaradi katerih bom imela celo življenje travme!!

7 comments:

Centrifuzija said...

Joj, kako priročno, da še jaz kaj povem na to temo. Najprej, pa bi rekla, da te razumem.

No, jaz sem pravkar naredila mojo domačo nalogo in jo poslala tršici. Mi se učimo razmišljanja. Tako po korakih. Ne smemo iti prehitro naprej s snovjo, ker morda kdo ne bi razumel. Prav danes sem bila med sodelavci, ki so ob priliki tudi sošolci, proglašena za "piflarko". Prvič! Tako dobro se mi je zdelo, da sem se z domačo nalogo potrudila. Moram ohraniti ta status. Upam, da bo tršica zadovoljna z mano in da ne bodo sošolci našli več rešitev kot jaz. Jaz sem jih 9.

Anonymous said...

betka tršici puvej, da je krog lik ne pa geometrijsko telo.

Black Betty said...

Tamara: tis taka piflarka!!! ;)

Picajzl: kr sam ji povej ;)) Jest ne špecam! Drugič se prosim loti slovničnih napak in nepravilne rabe vejic, ki jih kar mrgoli. Like in oblike pa pusti na miru!

Anonymous said...

Hm. Kaj pa ti. intimni trikotnik? Ko stoji na eni svojih stranic, je znak za moškega (stabilnost?), ko pa se ga obrne in postavi na vrh, prikazuje žensko (nestabilnsot, cincavost?).

Black Betty said...

V tem primeru, ki ga navajaš trikotnika predstavljata moški in ženski spol (recimo na vratih wC-ja) in je njuna funkcija ločevalna. Trikotnik praviloma nima pravilne ali napačne strani, le ena je načeloma uporabna - torej tista, ki predstavlja smer trikotnika.
Intimni trikontik pa je povsem enkaj drugega, tako kot je nekaj drugega ljubezenski trikotnik in kot je nekaj drugega sveta trojica. Njihove lastnosti so si vse različne. Bom pa o tem podrobneje zaslišala tršico. In upam, da ne bom dobila ukor pred izključitvijo. ;)

Anonymous said...

Tršica iz zgodbe me spominja na ignorante v Sokalovi knjigi o absurdih lakanovstva ...

Black Betty said...

ervinator: pojma nimam o čem govoriš. čtivo tole, ki ga ponujaš mi je popolna neznanka. Kaj pa če bi nam tole malce razložil. kaj praviš?