Wednesday, June 25, 2008

Voham kisle kumarice v zraku

Sreda bi mogla bit vedno frej. Tko je!

4 comments:

tjasa said...

Še posebej (!!!), če je že ob 8. uri zutri tako vroče kot danes!

Laura said...

mogoče ti je sonce skisal možgane?

sam damn. pol jih je men tudi. :(

Anonymous said...

Ugotavljam, da se pri temperaturi, ki je danes ze od 2h zjutraj konstanta in nikakor ne spremenljivka, skisa marsikaj ....

Black Betty said...

tjasa: zato sem jo danes mahnila v bovec. na 4.000 pilja prav prijeten veterc. ;))
rifrešing.

laura: če se mi še niso, pa se mi še bojo. ;)

sv3der: sovražim če se mi skisa mleko. še bolj sovražim, ko ugotovim da sem pravkar vrgla stran zadenj pljunek skisanega mleka za v kavo - štacune so pa seveda zaprte. ampak jebiga. kjer se ena vrata zaprejo se nekje odpre eno okno. v bovcu so mel tud mleko, ampak smo pol prešaltal na druge pijače ;))