Friday, April 14, 2006

This is no ordinary friday

Sonček jeeee in jaz sem zmešanaaa! Soneč je in jaz sem zmee šaaa naaa!

Ah, danes sem tako dobre in pozitivne volje (kako drugače, kot ponavadi), da morem to deliti z vami. Za spremembo ne bom drekcala po vaših blogih, ampak bom še na svojem blogkotičku malce dolgovezila in mlatila prazno slamo.

Samo zato, ker je petek in ker je sonček in ker se počutim tako odfukano dbest. Mislim, da imam overdose b vitamina, s katerim sem se prijetno fiksala med "malico" na terasi z simpatičnim sogovornikom, s katerim itak tičim vsak dan skupaj. Damet. Moram še kake nove kolege dobit. On je bil z mislimi na morju in lovil ribe, jaz pa na avijonu 3700 metrov nad štajersko zemljo, na vratih, sekunda pred odskokom, ko se ti vse zdi nepomembno in ti adrenalin seka čez žile 200 km/h.. in wuuusssshhhhhh.

Pod nama pa trole in smogobili.. in vse je bilo tako nagravžno lepo rožasto, kičasto in kapučino je res odličen (za razliko od želodčne motnje povzročajoč Neskafeja). V daljavi nekje pa neka dalmatinska pjevalka v živo poje in vabi v Dalmacijo. Adijo pamet!

In še ni konec. Ne!

Zvečer pa trening za trebušne mišice z gospodično Ano in fanti iz Dejmo stisnt teatra.

Če bo šlo tako naprej, bo weekend čisti odfruk!


PS: Držim pesti za JinX. Go girl! Pa naredi jim cel raztur! I know you will!

6 comments:

Black Betty said...

hm, možno je tudi, da imam overdose LCA jabolčnega napitka. Uglavnem.. zdele besno pišem še eno zadevo, da se loh poberem iz pisarne ;)

LONELY RIDERka said...

D vitamina? ce mislis na vitamin, ki nastaja pod vplivom sonca pol je to D ne B ;)

ja, vem, tecka tecna, skoz neki pametujem...

Black Betty said...

Ja, možno, da je bil tudi ta prisoten. Misnla sem ap prou B vitami (ti ne veš kwa sem jest dons use vase spravla). Ubistvu je bil tudi C vitami overdouziran... in E .. čist preveč zdravo žvim.

Black Betty said...

JK. Fuj. Itak, da ne!!
Sej pivo ma tud svoje vitamine ;)
Čeprav nič ne kaže, da bi mi vitamini kaj pomagal, ker sem se salamensko prehladila. In vsako pomlad je isto!

LONELY RIDERka said...

rekla bom zgolj - join the club :(

Anonymous said...

Haha nisem vedla d so Dejmo Stisnt Teater naredl predstavo Clerks.. In jo prevedl v "Trgovci", heh.
Ampak je blo fajn, tut brez gospodichne Ane (o moji druzhbi pa se ne spodobi govorit saj je itak samoumevna).
In hvala ker drzhish pesti za nashe kvazi-umetnishko udejstvovanje ;)