Thursday, July 20, 2006

Ni fer!!

Ravno, ko sem se odlochila za zmerno abstinenco, obtichim sredi 35 stopinj v Shpaniji z 200 litri teranovega likerja. Res, ni fer!

Jebesh abstinenco! Liker je treba spit/prodat do sobote. Zaenkrat hodimo okoli po kampusu in izvajamo degustacije in zraven she trzhimo hotke s Che Guevaro. Karshni koli nasveti, kako se v dveh dneh znebiti 200 litrov alkohola v drzhavi, kjer se ne sme piti na ulicah, bodo dobrodoshli.
Zdej se grem pa nazaj savnat k mojim sosedom iz Podsaharkse Afrike .

8 comments:

Armandoxxx said...

ja .. vem ja .. jest pridem dol .. za tole se pa tud jest odpovem abstinenci !!!

ana. said...

hehe, sma ze dva. kje se dobimo? :D

LONELY RIDERka said...

Hotke z Che Guevaro se men prnest!! Lahko namest kartice. Sej kok sem debela/suha v rit pa itak ves...;)

Sam ves, en mal pa je dolgcas kle brez tebe...Uzivej!!!

Black Betty said...

no tko, do nedelje sem v alicanteju. kar je priblizno 8 ur voznje iz portugalske. ana poznam dve bejbi iz lizbone, ki bosta prisli samo za vikend, tko da mas cajt do jutr da se odlocis in zastopas dve portugalki, d te zategneta sem pa nazaj ;)

chevap, kakrsne kol pomoci pri prodaji in pitju likerja so vec kot dobrodosle.

lonely: za hotke pa morm se prevert che jih she mamo, ker grejo ful v promet. jest jih ze mam, sam so bl mejhne.

Anonymous said...

Hotk ne rabim, alkohola takisto ne, dolhcajt mi pa ni. Kartico chem! Al pa usaj mejl - she Richard mi pishe, pa je na Kitajskem, c c c ;) Zanemarjash me, ah.

Black Betty said...

Draga moja Jinx, zanemarjam tudi sebe, psa in machke pa se noben ne pritozhuje. Je pa res, da se mi za enkrat she ne ljubi v mesto po presto, kaj shele po razne kartice. Kaj si ti ja nor??!!
Drgach pa vidm, da je tetka Riderka dobro poskrbela za tvoje dobro pocutje in te odpeljala na frishen alpski zrak, ki ga meni absolutno primankuje.
Tk, dej grem pa nazaj pod palmo sedet. Je tam znosnih 30 stopinj.AJD

Centrifuzija said...

Joj, teranov liker, joj teranov liker, teranov liker, teranov liker, teranov liker, zdej sploh en morem nič drugega mislit, teranov liker, teranov liker, teranov liker, teranov liker, teranov liker ...
Grozn! Mislim krasn je tale teranov liker, ampak grozn, ker je tako daleč.

Black Betty said...

ja teranov liker je krasn! jest sem ga tud sanjala, ker smo ga ob prodaji ruknli vsak liter.