Monday, July 02, 2007

ŠOKantnoooo!!

Prajda se letos nisem udeležila, ker smo se z baletniki cel teden intenzivno pripravljalni na bližajočo se predstavo. Sem si pa seveda prebrala vse vtise blogerjev, ki so bili tam prisotni. Najbolj me je šokiral zapis, če smo natančni fotomaterial Sweetnightmare, pri kateri sem tudi ukradla fotko. Prosim, usmerite svojo pozornost malce nižje, kot jo ponavadi!!

Salome je noseča! Pardon .. Salome je noseč! Eh... mislim, da je noseče! ;)


No ja. Mal se hecam. Salome bi lahko razmislila o kakšni dietni kuri ali pa zmanjšala količino popitega piva. ;)

10 comments:

Anonymous said...

Sama zlohotna natolcevanja. To ma zih samo svoj "odvechni organ" ovit okoli pasu =P

Sicer pa, kdo jo gleda v popek ob tej skromni opravi?

Anonymous said...

Tudi sama sem najprej pomislila isto.. a ker je rekel... rekla, da ima lulčka, je ideja odpadla.. Po mojem ima tam odvečni silikon, ker so ji vzeli napačne oprsitvene meritve. :)

Black Betty said...

Še zmeraj ne smemo izključiti možnosti, da se je zgodil čudež!! ;)

Anonymous said...

A misliš brezmadežno spočetje? Mogoče uporablja pri penetraciji zadeve očiščene Vanish ali Oxy ali kaj so že tiste smrdljive reči... Ali pa to kar pije :)
Kaj pa lahko pričakujemo kot novo bitje? Kaj posebnega?

kat. said...

joj kakšne packarije vama hodijo po glavi! ;)

meni se je zdelo, da ma večje joške kot prej?? - verjetno je to že znana reč, le da jaz nisem na tekočem.

adj. said...

Obline so kul. :)

ambala said...

žlehtne babe! ni druge!

pa fovšljive... kera ma take noge? kera?

:D

Black Betty said...

morska: Da,namigovala sem na brezmadežno spočetje, čeprav sem rahlo v dvomu, da tako skrbno čisti svoj organ okoli pasu. ne vem, ne vem ;))
Upam, da novo bitje ne bo imelo repka, ker je sekanje le-teh lahko rahlo zakomplicirana stvar.

kejt: to je vendar wonderbra. packarij pa ni, ker jih morska očisti s svojo slino.

dino: kakor komu. :P men vsen ta izoklina ni apetitlih.

ambala: jaz!! jaz!!

Krtek said...

Hja.. moški je moški... pa naj bo še tako našemljen v babo. Pivsekga trebuha ne mroe skriti :)

Anonymous said...

Mislim da ne opazi odvečih kilogramov zaradi velikih jošk... hehe