Wednesday, July 11, 2007

Sponsors wanted!

Sirijsli!

Zanima me ali ima kdo zame dostojno plačan job.
Znam mnogotere stvari, obvladam jih tudi kar nekaj, najbolje pa pašem v direktorski stolček.

Seveda pa sem lahko tudi vaša osebna asistentka in nakupovalka, po želji se lahko hitro prelevim v talentirano oblikovalko in vam spremenim vašo bedno internetno stran v nekaj neprimerno bolj gledljivega ali predelam vaš obupen osebni stajling. Za primerno plačilo pa vam lahko tudi lupim pomaranče in po potrebi celo prežvečim krhlje. Z notranjo lupino vred.

Moj edini pogoj, poleg primerne plače, je le službeni avto s polnim tankom in internetna povezava. Lahko pa delam tudi doma, v tem primeru ne potrebujem ne interneta ne avta.

Resne ponudbe sprejemam na mail.

9 comments:

Anonymous said...

Uf, dilema.. če bi ti kj zrihtal,bi se počutil kot kakšen P I M P, to pa nočemo,kajneda?!
pa a res potrebuješ toooliko denarja? meni vsi pravijo, da preveč denarja škoduje,jst jim verjamem in se raje držim revščine.

Krtek said...

Kaj ti bo služba in denar? Vse skupaj so samo obveznosti, ujeta boš v urnik od 8. do 16 ali od 9. do 17. Bolje, da si brez in svobodna kot ptička na veji! :):)

Imaš pa hude zahteve. Če bi želela tržit spletno stran, ne bi hotela avtomobila, te pri nas lahko vzamemo. :) Interneta imamo več kot dovolje ;)

Pa konec koncev, kaj ti bo avto? Veš da ti gre služben avto v boniteto pri dohodnini in da plačaš zaradi tega precej več dohodnine?

V Ljubljani imaš bicikl, al pa zelence, pa tudi peške lahko šibaš naokoli. :)Če pa hočeš na izlet.. pa treba enga tipa najt, ki ima avto, pa ne bo problema ;).

Black Betty said...

Ok, mogoče sem pozabila omenit, da bi delala največ 2,3x na teden po osem ur, oz. največ 4 ure na dan. Če gre za zaprt prostor.

V kolikor se lahko premikam iz ene lokacije na drugo in če je stvar res zanimva, sem pripravljena žrtvovati tudi kakšno uro ali dve več.

Vse za dobro plačilo, seveda ;))

Yes, I do need money!

Krtek said...

He he... pa ti hočeš mojo službo :P

Ne dam, ne dam!!!!!!!!!!!!!!!!!

widra wanda said...

S katero službo se lahko pohvalite pred prijatelji in pred družino? Si želite stabilne zaposlitve, kjer zares cenijo vaše delo in vaše znanje?

če kimaš, potem, sirijsli, delo iz današnjega Dela (str. 28):

Adecco išče razvijalce in spletne oblikovalce. Razvoj spletnih aplikacij temelji na kombinaciji PHP in MySQL, oblikovanje pa poteka s standardnimi grafičnimi orodji. Ob prijavi na delovno mesto spletni oblikovalec je zaželen portfolio z referencami.


in potem, pazi to: izbirate lahko med različnimi oblikami dela (nedoločen čas ali po dogovoru), delom od doma (programiranje) ipd.

do 31. 7. 2007 na samo.kraker@adecco.si

na isti strani Dela sicer iščejo tudi saldokontista, konstrukterja in aktuarja - samo kot informacija

Black Betty said...

krtek: no ja, ne vem kaj je tvoja služa. ;)

wirda wanda: em, malce kisel nasmeh je spreletel moj obraz ob omembi adecco. Tko slabo mi pa zares ne gre. Ampak vseeno hvala za informacijo. ;))

Anonymous said...

Imam dva predloga! Kartkoročni: Vpisi se v SDS! Ocitno se niso vse potalal! Dolgorocni: Probaj izvedeti kdo bo zmagal na naslednjih volitvah, povej nato se meni in se skupaj vclaniva v tisto stranko! V praksi se je ze veckrat pokazalo, da na ta nacin lahko hitro obogatis, tudi ce si prej suh kot poper!

Black Betty said...

V SDS?? Ahaha London, you're such a joker!!! Sorry, sam pol pa že raj ledvice prodam. Pa še sama si jih odstranim. ;)

Anonymous said...

Zdravo. Samo iz Adeccota tukaj. Saj ne iščemo zase - zaposlitev je pri našem naročniku ki je velika korporacija. Ne vem zakaj bi ti moralo iti slabo, da iščeš službo preko nas... BTW, na tole sem naletel čisto slučajno, tako da če te zanima mi pošlji mail - na naslov kakršen je zgoraj. Čau.