Thursday, October 11, 2007

1. pravilo bolniške/dopusta

1. pravilo bolniške, dopusta, študijskega dopusta, če si morda na smrtni postelji ali si pač iz nekega tretjega razloga odsoten z dela: IZKLOPI TELEFON. Če imaš službeni in osebni telefon, potem IZKLOPI OBA!!!

Velika verjetnost je, da te bojo sodelavci nadlegovali z nepotrebnimi klici v stilu:
- Ali prideš jutri v službo? - Ja neeee, če imam dopust.
- Ej nekdo te skoz kliče zaradi tega in tega in bi rad s tabo govoril. A mu dam tvojo številko od mobitela. - Ja neeee, to je moja privat cifra. Res si ne želim, da me kakšni psihopati nadlegujejo še izven delovnega časa
- Šef: A si v pisarni? - Ne! - Kdaj pa prideš? - Am.. dopust si mi dal, remember?
- In kaj je kej novega? - Pismo. A se tega res ne moremo v službi zment? Ne morm skoz in skoz na telefonu viset!
- Kako se v wordu copy/paste naredi in kje izklopiš velike črke? (no pri takih vprašanjih že močno razbijam z glavo ob kakšno trdo površino)
- Ali lahko mail po faksu pošljemo? (si tlačim vilico v oko, bolečina je ipak manjša)
- Skret paperja je zmankal.... - AaaaaaaaaAAaaAaAa

Mislm, kwa jim ni jasn???

En dan me ni noben klical. Sem misnla, da je kaj s telefonom narobe.

11 comments:

teoo said...

lej jo klk je sitna:)

hitro se pozdravi:)

kinky tone said...

Kako pa se mejl po faksu pošlje?

Dinozaver said...

Pa ti kej njih poklič...

sv3der said...

a dons je pa eden z levo nogo ustau

Black Betty said...

teoo: kdaj sm pa lahko tud jest sitna, knede ;))ubistvu ta post nisem napisala jest ampak moja sitna dvojčica. LOL ;)

kinky: jaz tega ne delam. Sem pa vidla, da eni mail sprintajo potem pa ga pošljejo še po faksu. da je ziher.

dinozaver: Em.. ja. Bom ob 5h zjutri. bojo zelo veseli.

sv3der: ne. sploh še nisem ustala. Mi je pa telefon do 10h že trikrat zvonil. Sm jih poslala v "pipino koleno". ;)

bežeči norec said...

Hmm, filozofsko vprašanje. Če obstajata dve Betki, dvojčici, in skupaj prideta v sobo, katera prva spregovori?

Black Betty said...

The one who will use force on bežeči norec ;)

Karmen said...

Bežeči norec, odgovor je lahko odvisen od politične pripadnosti. Torej ta leva ali ta desna?

Betka, peace!

d-mashina said...

...in potem si jih sama poklicala. sam tolko da vidiš če je vse na svojem mestu. :P

Black Betty said...

d-mashina: jutri se grem kar sam prepričat, če jim res kaj manjka.

karmen: em, ne vem če ma to kej veze ;)

Peace in rožc, pa te stvari!

Karmen said...

Peace je šel na your wanna force use :-) just in case.