Wednesday, October 10, 2007

Oktober je za te stvari... (II.)

Musko.
Live koncerte.

The Tide (videoti in mjuzik dostopni na tem linku) in Neil Layton*. Danes v Ortiću.



PS: Če me ne povozi bacil. Hjaš.. cel teden se že držim, potem pa me takole po koncertu od Muse povozi en bacil . Ne dam se nooo!!! NO WAI!

Potencialni prenašalci bacilov: Jinx, Mushu, Cherry, Irena, Teoo, Andy, Jotaeater in bojda tudi D-Mashina - on ni tako zelo ogrožen, je samo posredni prenašalec.
___________________
*Še kak teden nazaj sem bila: Hu da fak iz Nil Lejton?? A sem se pustila prepričat live posnetkom z jutuba.

11 comments:

Pina said...

Še dobro, da sem tako daleč (in grem še dlje), ker trenutno poosebljam gojišče bacilov.

Black Betty said...

dobr zate. to, da si daleč stran, ne da poosebljaš civilizacijo bacilov :)

Anonymous said...

Ja kaj ste pa počeli. A ste šeral bacile alkako. Sliši se .... no, bolano.

adj. said...

100000 bacilov - šala.
1 bacil - težave.

Black Betty said...

kinky: res je blo bolano. Še bobipalčke smo si šeral.

dinozaver: šal odžene vse bacile stran.

mushu said...

potencialno sem okužena?!?!?! you bejoč =)

Black Betty said...

ja potencialno si okužena. in zdravila še niso iznajdl. that's double bijoč, ane ;)

Anonymous said...

Samo obrekovanje in to javno! Se bomo tozhili. Mam slike, na katerih smo na skupni seansi vsi z sars-maskami, remember.. le kako bi te lahko okuzhila? Razen che sm kashljala v kuverto in ti poslala bacile po poshti...

Jotaeater said...

hmm, se ne spomnim, da bi midva kakšne tekočine izmenjevala, mogoče so pa smokiji krivi =)

bleach nine said...

premal alkohola. alko ubije vsak, še tako trdovraten bacil.

Black Betty said...

@Jotaeater: eni bacili skačejo tudi po zraku, ne rabiš si zato izmnjat nobenih tekočin. ;) Recimo SARS je že tak. ;)

@Nina: o brez skrbi, da smo se posluževali alkoholnih arcnij. Napako smo naredili, ker naslednji dan nismo nadaljevali.