Tuesday, October 03, 2006

Splendit

Življenje nam včasih postreže s svojevrstnimi zagonetkami, tako kot tudi internet. Zagonetka tu, zagonetka tam, hop in že se znajdemo horizontalno nameščeni, vertikalno osvetljeni, s faličnim predmetom v roki, katerega uporabnosti ne poznate.

Še niti 30 sekund ni minilo in že je končal.

Kdo bi si mislil - pa samo za pregled sva bila zmenjena – ti zdravniki so nadvse učinkoviti, jaz pa z enim lepotnim* znamenjem manj.


*Ne vem zakaj nosi prilastek lepotni, če pa izgleda kot gnila solata.

10 comments:

Anonymous said...

HipHip...Huray!
HipHip...Huray!
HipHip...Huray!

;)

Black Betty said...

Sajko asjeteb čist zmešal!
Pa tnx za promomaterial. Sej majca mi je samo do kolen, ampak je baje zdej to stajliš :P Skupaj s kapco s šiltom bom pa itak izgledala kot slavna BB - danes!!!

Anonymous said...

Vidm, da morva midva nasledno dobavo brez unih dveh spelat... Ti bo usaj kej prou.(čeprov v času ko mainstream obvladuje HipHop se nad majco do kolen ne smeš prou nč prtožvt. U bistvu bot vesela, da ti ni do gležnov) :D
P.S. A si zihr, da ti ni Fras kšne moške podturiu? :)

miss.nymphee said...

Ej! Betka je dobila rozasto M majčko in črno L majčko. Zelena L majčka s kratkimi rokavi še nima lastnika (men je do kolen, Frasu pa do popka), svetlo modra z dolgimi rokavi je moja, zeleno in belo z dolgimi rokavi pa je Fras zaplenu še preden sem sploh vidla paket. Ob tem je tudi vse magnetke stresel po avtomobilu. Betka je dobila še 4 podstavke, 1 tistrozatrakc in kapco. Tko! Zdj pa mir! :P

Black Betty said...

Poudarek je na rozasto. Tle ne bo nikol mir! Pa da obstaja dejansko oseba, ki si men upa podariti nekaj rozastega. :P

Anonymous said...

Hey Chicks!
Next time tell me your dimensions. :P

Anonymous said...

...and preferred colours of course! ;)

Black Betty said...

Al pa če mi daš samo svojo kreditno kartico, pa bo stvar takojci rešena :)

castro said...

@bb - 30 sec.?! surgery left no scars, I presume

@nimfa - "Zelena L majčka s kratkimi rokavi še nima lastnika "

pa ga išče?

Anonymous said...

Ja fak no Betty, zanch frizer, zdej lepotne operacije... Gresh v Bar? Al hochesh bit samo lepsh od mene (uh, tezhko) ;)