Monday, January 08, 2007

Are we gay?

Odkar smo se zrinili v EU se ne obnašamo več hlapčevsko, ampak smo se začeli obnašati kot to pritiče ritopikom.
Poleg tega, da zlezemo v rito vsakemu EU birokratku in pokleknemo pod vsako njihovo muhasto zahtevo, smo za nameček dobili še roza položnice. Edino, kar bi nas naredilo še bolj gay, je da se na volitvah pomierita Peterle in Barbika. Peterle bi s tem svojim pomirjujočim in blagim glasom z lahkoto prevzel titulo najbolj gay države v EU. Pod Barbikinim vodstvom pa bi vsi ministri namesto jošk raje opazovali gladkost deških lic.

Vse lepo in prav. Le čudi me edino od kod toliko homofobije in sovražnega govora pri nas.

8 comments:

Anonymous said...

no dovolj lubrikanta, da bi govor gladko stekel ;)

Anonymous said...

danes sem pljačal prvo roza-gejiško poljožnico ter si žvižgal melodijo "leeest kristmast i gejv ju maj hard bat the veri nekst dej ju ...."

novi slogan za slovenijo

I feel
SrozaENIJO

Anonymous said...

No no... she bolj vrhunski gejizem kot omenjeni predlogi bi bilo ustolichenje Sasha Pecheta kot predsednika. Pa she njegovo mastno oblichje lahko ovekovechimo v smislu drzhavnih simbolov.
(z drzho chajnika) "Fabulous!"

Anonymous said...

Sam sem imel predlog, da bi te naše nove roza položnice odišavili tudi z eteričnim oljem sivke in vijolic, pa sem prišel do zaključka, da me najbrž nihče ne bi resno jemal :))

Centrifuzija said...

Ziggy, jaz te jemljem RESNO. Mislim, da je AROMATERAPIJA pri plačevanju položnic še kako potrebna!!

Black Betty said...

Tomaz: Bolje to kot pa "ne grem na kolena" ;)

Jinx: Peče se mi zaradi dodatka v njegovih laseh pogosto zmuzne iz misli. Je pa res, da njegova mimika in retorika verjetno navdihuje gejevsko skupnost, dasiravno ima toliko povedati proti njim (prikriti gej, ti rečm)!

Ziggy: Verjemi mi, marsikdo bi te resno jemal. Če ne drugega, evo, vsaj Tamara te! Tudi jaz bi te, sam jest nobenga kej preveč resno ne jemljem. ;) Lahko pa da se še premislim ;)

Tamz: pri plačevanju položnic se mi zdi nadvse uporabna protibolečinska antišok terapija.

Anonymous said...

Odišavljene položnice podpiram.
Ljudje zdravijo svoje komplekse neuspešnih heteroseksualcev, na gayih , tak pac je.

Anonymous said...

Lubčki! Odišavljene položnice je vendar fantastična ideja. Zakaj se naši dečkoti ne spomnijo česa tako briljantnega? Ko bi vonjala tiste položnice, bi lažje pozabila na vse tiste problemčke, ki jih imam s prejemnikom. poleg tega bi jih lahko skupaj z odišavljenimi kulijem vtirala pod pajsko in bi prav prijetno dišala. Briljantno sem se to spomnila.