Thursday, January 25, 2007

Naj grem na kolena??

Rahlo me je zaskrbelo, ker je moj zvesti bralec/poštni nadlegovalec pretresen nad novico, da sem postala primabalerina in zategadelj tudi krhka in rahlo pomehkužena, oziroma, kot se je sam izrazil "soft". Pa sem res? Sprašujem samo sebe in iščem odgovore.

Že prejšnji teden sem vam želela obelodaniti šokantno novico. Polotila se me je pravzaprav precej hvaležna alergija. In to že drugič v življenju. Pred leti sem ugotovila, da imam alergijo na izobraževalne ustanove. Resnično! Vsakič, ko sem prestopila prag nočne more slehernega srednješolca, sem dobila neustavljiv napad kihanja. S tem se šla tako na notranje prebavne organe in rodila vsem, vključno z ravnateljem, da sem bila deležna posebnega tretmaja.

Tokrat se je pojavila povsem drugačna oblika alergije. Alergija na detergent. Lepo, ne? Navdušena, da mi nikoli v življenju ne bo več potrebno prijeti za pomivalko, iti na kolena in ribati tla, čistiti police, prebirati pepel od zrna ter opravljati druga nadležna dela, sem hitela vsem razlagati, da bom od zdaj naprej, kot kraljična na zrnu graha. Zajeb!! Naslednji dan so mi pod nos pomolili lične, majhne rumene gumijaste rokavice z vonjem citrusa, ki se moji roki prilegajo, kot druga koža. Ampak… rumene!! Rumena se zelo tepe z mojo vizualno podobo in imidžem, ki ga vzdržujem doma. Tako sem zavila v malo trgovino na koncu Stare Ljubljane in si zaželela prav posebne, meni všečne "french maid" rokavičke za pucat. S prstanom, roza mufkom in zapestnico!!! Z njimi je moje življenje v kuhinji spet dobilo smisel in popestrilo prej tako dolgočasno pucanje.


Da, tudi na kolena grem odslej še rajši!

PS: Velikost je univerzalna in primerna tudi zanj!

6 comments:

castro said...

fancy gloves

odgovora na "soft" vprašanje pa niso prinesle, ali pač

DROBTINICE SVETLOBE said...

Ok, deklica, se bom malo razgledala, potem pa še kaj napišem.

neikka

Anonymous said...

A unih k majo tut roza nohte jim je pa zhe zmankal =)

Anonymous said...

hm,no,tisto o 'soft' betki bi pa tudi jaz res zelel slisati.
si,nisi? cakam odgovor,napisi v miru,tipko po tipko do jasnega odgovora:)

Black Betty said...

castro in usodni: dovolita, da vama kar skupaj odgovorim. očitno sem en majčken sof-tič, če me že en bogi detergent spravi na kolena. ;)

Jinx: jih nisem niti vidla. Sem imela pa te že dolgo na očesu. Sem rabila en konkreten razlog, da jih kupim.

Neikka-nekko: Prav, tetkica. Želim ti plodno razgledovanje.

Anonymous said...

aaah aromi po francoskih sirih pašejo tele rukavice al qua?