Monday, January 22, 2007

Še več hrčkov!

Vodstvo inforamtivno-izobraževalnega portala, ljubiteljev mariniranih hrčkov na tisoč in en način, se je odločilo, da me vzamejo za poceni delovno silo. Navdušena sem, da bom lahko od zdaj naprej slejvala za tako priljubljen in slaven portal.

Seveda pot v sužnjelastniško razmerje ni bilo ravno darilo vsemogočnega, z nikomer nisem skočila med rjuhe, prav tako niso pomagale zveze in poznanstva z bogatim Kahlom in vsestranskim Dimitrijem.

Pravzaprav nasprotno! Skozi zapleten postopek, bolj birokratski, kot odjava društva iz sodnega registra, bolj birokratski, kot registracija na Zavodu za zaposlovanje, sem se morala prebiti z nesramnim izzivom.

Žuljavih roka, s temnimi očesnimi kolobarji od neprespanih noči, pogrizenimi nohti na rokah, pogrizenimi nohti na nogah ter iztisnjeno zadnjo kapljo namiznega belega, mi je v zgodnjih jutranjih urah uspelo!! Na mizo sem položila enega svojih adutov Hrček-buzdovan, ki mu ni moč reči NE!

2 comments:

Centrifuzija said...

Čestitam za ta medijski prodor. In sedaj slavimo, kot se spodobi za tako priložnost.

Black Betty said...

seveda, slavimo in proslavljamo. dans z banano, še ne posedeno. ;)

dober tek