Monday, January 29, 2007

Kaj je hujše, kot...

...na lep sončen dan igrati vlogo zamiznega okrasja v prazni pisarni???

Idej, kako si popestriti ponedeljkovo brezdelje je ogromno. Not really! Zaenkrat ostajam pri tipično pisarniških bolanostih:
- fotokopiranje riti;
- trenirati golf udarce na sejni mizi;
- poživeti delovno okolje z uporabo post-it listkov namesto "tapet";
- telefonično nadlegovanje tistih, ki se ta trenutek brezskrbno pojajo po zasneženih strminah;
- pogovarjanje z rastlinami ali klepet s pisarniškim psihoterapevtom namočenim v formaldehit;
- nadlegovanje poslovnih partnerjev z obscenimi faxi in maili;
- šiljenje svinčnikov;
- metanje "vodnih bombic" na mimoidoče;
- izmišljanje novih palindromov in besednih magičnih kvadratov;



Matematična verjetnost, da bom na koncu crknila od dolgčasa je ogromna, kajti pravijo, da sitna muha nikoli dolgo ne živi.

6 comments:

Anonymous said...

Obstaja rešitev, katero uporabljam že nekaj let: Spustiš žaluzije in jih zagrneš ter prižgeš neonske luči :twisted:

Black Betty said...

Hja. To je drgač moje delovno okolje. Danes sem za spremembo dvignila žaluzije, izklopila umetno svetlobo in se nadihala čistega ljubljanskega ogljikovega monoksida. Za posladek pa še malce ogljikovega dvokisa. Verjetno me to tolk žre ;)

Anonymous said...

Formaldehit je dejansko aldehid, zato formaldehid.

Poklicna deformacija.

Anonymous said...

Evo, da ti bo naslednji ponedeljek manj dolgčas:
moj najljubši preganjalec časa - logične igrice :)

Čez reko vodi le en most.

4 osebe morajo priti čez reko. Ne znajo plavati.
Prva potrebuje za pot čez most 1 min,
druga 2 min, tretja 5 min in četrta 10 min.

Je noč. Imajo samo eno svetilko, ki jo potrebujejo
za vsak prehod preko mostu.

Kolikšen je najkrajši možni čas, da bodo vsi prečkali reko?

Anonymous said...

hmmm akcije manjka. probi slike prestavljat. pa z žebljem locirat električno napeljavo. al pa poplavt vse spodnje štuke. tole z vodovodnimi inštalacijami se vedno obnese.

1.) ker vodovona napeljava nikoli ni tam kjer je vrisana
2.) ker je treba zblefirat da je šlo za nesrečo

in zavarovalnica vedno tezi zakaj si majzlov steno tam kjer ni označena inštalacija.


lani sva z vodovodrajem čudežno prevezala 3 lokale v 2gem nadstropju (mi poslujemo v 4em)na skupni števec(od tedaj berem misterije) , za naš lokal pa se še vedno ne ve od kje se napaja.

Black Betty said...

anonimnež: Ja ne vem ket se mi je tist t noter uštulil.Sicer se zadeva zares nahaja v vodi. Ampak zgleda kt formaldehid.

Pina:Vidim, da se bom danes poglabljala v te zadeve. Ampak, če gredo osebe lahko skupaj čez most, je stvar bistveno lažja.

Orangutan: Rekla sem, da mi je rahlo dolgčas. Ne, da bi naredila karierni salto mortale. Sploh se mi je pa zavarovalnicami tečno ukvajrat. Mogoče kaj bolj zabavnega??