Thursday, March 01, 2007

Just don't know what to do ...

19 comments:

Anonymous said...

kak fino, sma že dve.
a mi daš kak nasvet, anyway? lahk je butast.

Black Betty said...

podgana: hm, kaj pa namig na sliki?

anusmundi said...

"...and that's why I know what to do with yourself!" Reday for a spank-a-thlon?

Anonymous said...

e, ebemtiš, vedla sem kaj boš rekla!!!!!!!!! :)
ok, naj ti bo. naj ti bo...
Sam, kje pa je COMPANIA! UNE BUENA SOSIEDAD?!?!?!

Anonymous said...

p.s.: to slednje v španščini mi ni bilo potrebno, res ne...ampak zadnje čase se mi dogajajo čudne stvari...tako se vzporedni dogodki poklapljajo z mojimi mislimi...pravkar je en tipson odpel ta del v pesmi, ki je super zafilal moj komentar.

sicer pa...all by my self, hja - tale drog & Co.

Black Betty said...

stlker: vprašanje je: are you ready??

podgana: pardon moji predvidljivosti. Če si opazila nisem ravno izurjena v talanju nekoristnih nasvetov. Zato pa spodbujam ta talent pri bralcih ;))

PS: veš, včasih te ne razumem povsem! :P

Čukmajster said...

Pozdravljam karikaturni pristop! Le tako naprej!

Black Betty said...

ah, čukmajster, lahko bi rekla, da gaizm po tvojih stopinja. vendar to ne bi bilo čisto res ;)

Anonymous said...

ne razumeš stalkerja?
al podgane? :)

se mi že smeji...no,
vsekakor sem do predvidljivosti prizanesljiva. itak JE, samo potrjuje še moje "vizionarstvo" ;)

torej je petek in grem na drog. Welcome to my show!

Black Betty said...

Lejo. Podganca, naslednjič pa še napiši kje in ob kateri uri boš na drogu, če nas že vabiš na svoj show. Sigurno bi imela kar nekaj občudovalcev!! ;)

In kako je bilo?

Anonymous said...

včeraj zvečer je bilo nasmejano.
sicer pa sem tako, kot da bi me kamenjali. "kamen v glavo" - ampak zares tako močno, da bom mela posledice.
kaj morm. očitno je "tako življenje".
bom probala dans še enkrat se zavihtet, v prisotnosti same sebe.
pridem še po kak nasvet sem ...

ajd, pridna bodi, pa kaži sredinca čimvečim ;)

Black Betty said...

oh, podganca, zakaj pa vendar navednice??
Sicer ni ravno pametno podobnih obscenosti izvajati v muslimanskih državah. TAm te ponavadi kamenjajo za takšne prostaške aktivnosti. Sem pozabila omenit?

Anonymous said...

narekovaji pomenijo: baje. delno res. hja, tako nekako.
sam jaz nisem v muslim.državi, zatorej...sem bila kamenjana zarad drugih zadevc.
sicer pa bom šov že priredila, ko se vrnem (ne vem kdaj) spet v moje pisanje, blogovje. do takrat pa...se še kaj oglasim tu verjetno.

lp,
anapodgana

Black Betty said...

No, saj to me je zanimalo.Kako se ti je to zgodilo, da si kot da bi dobila "kamen v glavo"?
No, kakorkoli že. Za glasbeno podlago med vihtenjem po štandi ti predlagam komad z istoimenskim naslovom "i don't know what to do with myself". Prepričana sem, da boš zažigala ;))

Verjamem, da nisi v muslimanski državi, ampak saj veš, kaj pravijo: bolje preventiva kot kurativa. Poleg tega pa, nikoli si ne bi odpustila, če bi kje sredi Azerbajdžana naše gore list podgana ana plesala na štangi. Ojmene ne ne ne!

Anonymous said...

hja, "vuns hudiča si" ;)
ja. ta pesem je super...lahko bi prekosila mossovo. to pa je samozavest, kaj ;)
ne skrbi, pazila bom nase, da ne bi delala sramote, heh.
čak, zaj pa predlagam, da se osredotočim(a) na tvoje bolj sveže poste...

dijo, dijo.

p.s.: kot vidiš sem vsega po malo, kakor se mi zljubi: podgana, ana, amelomčič, ameli (multipla osebnost ;)

Black Betty said...

multipla osebnost.... čak čak, kje sem že to zapisala. Skratka, ti bi mogla rečt... ime mi je anapodgana/ameli in sem multipla osebnost ;) mi bi pa rekl welcome to the club, na kozarc vina!

Anonymous said...

jaz bom pivo!
ok, za čin-čin lahk deci zares temno rdečega...sicer pa, hja...gledam tudi na to, da si đoške povečam.

(šala, šalaaaaa!)

p.s.: veš, da je praktično bit mulitpl!?

Black Betty said...

ja bolj k kripl, definitivno ;)

Anonymous said...

so, *thumbs up* 4 me in meni podobnim ;)