Tuesday, March 13, 2007

Še en dokaz, da me čudaki sami najdejo

Oni dan me iz zatopljenega zrenja v računalniško matriko zmoti prikazno sporočilce z vsebino, da me nekdo želi dodati med svoje msn kontakte. Kako lepo, boste djali veliki entuziast. Well not really! Svojega maila pač ne talam okol za čeber piva. Ajd, mogoče za čeber vina! Velik čeber in ne spomnim se, da bi ga dobila!!!

Razvil se je krasen, nadvse intelektualen dialog:

Marija says: ??
SSJNEO says: aha
Marija says: mhm
SSJNEO says: dej pejt na SGW pa na market pa sprejem 1 trade plz
SSJNEO says: od achimonda dnar
SSJNEO says: aja pa ponavedoma sm preveckat kliknu
Marija says: ja itak. a lahko kr takoj. najprej se predstav pol pa gnjavi naprej
SSJNEO says: sry
SSJNEO says: "smajli"
SSJNEO says: jest sm Demjan Vester
SSJNEO says: iz Iskre
Marija says: in..

SSJNEO says: Officer or Archimonda
Marija says: jest sem pa marija pozsonec, če še nisi opazil
Marija says: a bi te mogla poznat
Marija says: kwa bi rad?

I rest my case!

24 comments:

Centrifuzija said...

In ti si me skoraj obtožila, da sem temu dripcu dala tvoj mail? SVAŠTA! Imaš pa res čudno mnenje o meni!

adj. said...
This comment has been removed by the author.
adj. said...

Opla, zgodnja ura ne koristi dinozavrskim možganom. Sem eno tako oslarijo priglasil...

Black Betty said...

Centrifuzija: vsaka črka v temu pogovoru je kričala: cen-tri-fu-zi-jaaa! ;)) Hehe. Hec, vsak se lahko zmoti. Sicer pa še nisi oprana suma kaznivega dejanja posredovanja tujih podatkov ;))

Dinozaver: zgodnja ura ne koristi niti črnim možganom, ali pa. Se mi zdijo oslarije kar smiselne.

Anonymous said...

Počivaš svoj zaboj?
Ludo, ludo, ej.

Black Betty said...

Kinky tone: am, ja. take oslarije se mi zdijo pa smiselne samo ob 3.52 uri. ;)

Mayhem said...

Še dobr da maš spet material za pritoževanje :P Whining Betty!

Anonymous said...

http://www.xfire.com/profile/ssjxneo/

"Age: 16".

Bil je pa tud 32. na osnovnošolskem državnem prvenstvu v lokostrelstvu pa tudi 578. v Preglovem tekmovanju 2004.

Tale stric google pa tud vse najde.

Me zanima, če sem lahk njegov prjatu.

adj. said...

Mene tale Iskra bega.
Mogoče bo v drugem poskusu bolje:
Igre So Kruh Retardiranih Anonimnežev.
(Prisotni Ret. An. so izvzeti, če tako želijo.)

Black Betty said...

mayhem: oh, šment, spregledal si me, treniram pritževanje na dolge proge :P

rok: Bravo Jessica Fletcher! ;) Sem sama tudi poguglala, predvsem zato ker me je zanimal wtf is archiband..oz. tista stvar za katero se je predstavil. ;) Žal nisem imela večje sreče, sami neki bedni zadetki v finščini. ;)

Dinozaver: mene tudi. Mogoče pa je to združenje invalidov slovenije, ki rezbarijo akvarle. I donno!

Ruth* said...

Don't you Marija Pozsonec to me ;)

adj. said...

Predvidevam, da nisi šla na SGW sprejet tistega trejda... :)
(Itak samo kreteni rezbarijo akvarele)
Jó napot, Ruth :)

Black Betty said...

Ruth*: Res ne vem, zakaj mi tega noče nihče verjet??

dinozaver: nisem in mi je prekleto žal zaradi tega.

Ruth* said...

No, vidim Dino, da se počasi učiš madžarščine - me veseli v največji meri mojega užitka (ha?)

Betmenka, tega ti ni za verjet. Potrebujem izpisek iz matične knjige še vedno živečih *hihi*
Mi van, normális vagy?

Anonymous said...

http://www.google.si/search?hl=sl&q=demjan+vester&meta=

p.s.: Osredotočite se na ime kraja pri tretjem izpisu ... Bistrica pri Tržiću

adj. said...

Goli lok? Dećki? Hm...

Anonymous said...

in pa 3 besede naprej: Dećki 6-8

Black Betty said...

Madonca, imate pa prave detektivske žilice.

oh, jest šerlok, sem celo najdla neket njegovo fotko iz osnovne :))
Požvrcajte navzdol!

A nej pišem Martini Lah za še kakšno fotko? In jo povprašam po njenem osebnem mnenje o sošolcu in ali ima vedno take čudaške izpade. Še zmeri ne vem kaj ima kle Iskra.

Anonymous said...

Fotr od Demjana dela na Iskri d.d. in ker lokostrelci jasno ne smejo biti videni v bližini tehnologije (niti je ne smejo posedovati), mora uporabljati internet pri fotru in zato tam teži folku naj trejdajo z njim, ker ima odvečne količine Officerja in Archimonda (te stvari se jasno nabere v gozdu ob lovu), on pa obvezno potrebuje denar za nov lok.

Doh.

Anonymous said...

Iskra je preprosto sinonim za uspesnost. -ne vem kje zivite,da tega ne veste..:)

Black Betty said...

rok: aaa now i see! zmedlo me je to z officerjem in archimondom. Še zdaj ne vem kaj je to, kakšna podvrsta robidovja ali kaj?

Usodni: am, v Cripple Creeku, doh ;)

urbanapodgana said...

A unidve punci v Demjenovi fotogaleriji resno mislita s temi rdečimi kutami in križi al je to zajebancija? Demjan mogoče pošilja kodirana sporočila iz kakšnega semenišča, kjer ga imajo zaprtega v leseni kletki in ga pitajo s solato kot kakšnega hrčka.

Black Betty said...

Urbanapodgana: ne vem, kako lahko kdorkoli resno misli (in zgleda) v taki oblačilih. Aj, punci že, ker sta še mladi in neumni. Ampak si predstavljaš, da take oblekice nosijo tudi fantki. HUh, kam gre ta svet.
Verjetno je Demjanu prav fajn v kletki, mu vsaj ni treba gledat takih modnih kiksov lastnih sošolk.

Anonymous said...

d00h.. usak se lahko zmot.. kje žvite dase s tega delate norca.. retardiranci