Monday, March 19, 2007

Bukkake brand milk.

Nagradno vprašanje za en oblak snežink: Kako se oglašajo adidaske?
Čmok. Čmok. Čmok. Čmok. Čmok. Čmok. Čmok. Čmok.

No, pa dovolj si ga bodi o obnašanju obuval v različnih vremenskih razmerah. Pojdimo raje k bolj pomembnim stvarem. Japončki - najbolj čudna, a prikupna rasa, me že precej dolgo niso presenetil s kakšnim svojim nenavadnim pripomočkom, plesno predstavo, tv showom ali filmom. Toda, za to je poskrbel avtor te "reklame", če temu sploh lahko tako rečemo in nam predstavil Bukkake brand milk.

No, na zdravje.



Huh, kmalu si bom morala omisliti poseben lejbl za te japonske umotvore.

14 comments:

adj. said...

a slučajno veš, kaj reče ptič preden se zapodi oni dečvi pod kiklo?

mila said...

YAFKM


you are fucking kidding me

Black Betty said...

Mislim, da reče bukake, kar v ptičjem slengu pomeni: Zbogom draga, grem raziskovati postojnsko jamo. Vendar nisem povsem prepričana, moja ptiščina je že malce zarjavela.

Anonymous said...

Nch se bat, to je spoof na bizarne japonske reklame ;)

Anonymous said...

Jp, se mi je zdelo, da to reče.

Black Betty said...

JInx: sem se tako prekleto ustrašila, da resnično posedujejo bukkake mleko. Hudiča. Da jim deca v rikverc hodila!

dinozaver: dobr se ti je zdel! a se ti še zmeri zdi? pol raj ne stat!

Black Betty said...

mila: i'm not kiddy fucking you ;)

adj. said...

zdim že ceu cajt, betka, zdej se mi že leži.

Black Betty said...

oh, potem nisem edina, ki imam sindrom zdenja??? super.. zakaj ljudje nimajo društev kjer lahko samo zdijo, se pogovarjajo o zdenju, zdijo in sem pa ke kakšnega pokadijo ali pa so zdeče koristni in načrtujejo mednarodne zdeče izmenjave.

ja. svet bi bil lepši.

adj. said...

kje podpišem?

Black Betty said...

tam kje piše da mi daš 100k € ;))
pol bom res loh sam zdela.

ah, dons je očitno dan naklonjen sklepanju poslov. verjetno tako piše tudi v horoskopu. pa poglejmo kaj tam zares piše.

adj. said...

dam ti 100k €, pol pa sam še ležim, to se kr uredu sliš... ;)

Black Betty said...

No, sam da se strinjava Dinozaver. Nisem vedla, da je teb to tolk enostavn. Verjami mi, denar bo koristno porabljen za potrebe društva, ki bo pred volitvami najverjetneje že lahko postala stranka. Potem se bomo lahko za naše potrebe in pravice bunili v parlamentu. Če se nam bo dal. Ležalnike v parlament!!

Itak, sam de se leži.

Anonymous said...

omg
LOL
upam sam da RES vejo kaj je bukkake :)))))))
mislim... :)))))