Tuesday, March 13, 2007

Mislim, da sem...

...pravkar odkrila idelano mesto za preživljanje svojega prostega časa, turističnega udinjanja kar tako ter občasno adrenalinsko vbrizganje direk v žile.

Upam, da bo moja naslednja destinacija Cripple Creek. Če ne drugega, me tam čaka uspešna kariera dipečerke ali mestne administratorke. Sicer me bolj mika delovno mesto čuvajke, pa imajo čudna določila in teste, na katerih bi najverjetneje pogrnila.

Heh, pozabila sem se pozanimati, če jemljejo samo invalide (sicer sem pa že večkrat slišala, da sem invalid).



Bonus: Cripple cam

12 comments:

Anonymous said...

Prvemu linku manjka en ':' in se odpre en sranje.

Sicer pa... pošl kartico.

Black Betty said...

en http:// je bil preveč. popravljeno.hvala.

Anonymous said...

A je to mesto tudi za čustvene invalide. Samo vprašam. Za enega kolega od prijatelja od znanca.

Black Betty said...

Mislim, da je predvsem za čustvene invalide. Ne vem kaj bi sicer tam počela ;))

Centrifuzija said...

Ej, a gremo lahk vsi tja in smo potem tam skupaj čudni?

adj. said...

Mislim, da bi bi bi tam šele postali čudni. In čustveno pohabljeni. Vabljivo. A lahko vzamem bendžo s sabo?

Black Betty said...

Centri: Seveda! Tudi ti potrebuješ počitek in odmor od vsega tega povprečja okoli nas.

Dinozaver: Kakor kdo. Predvsem mislim, da bi se sprostili in bili to kar smo - čudni. Mislim, da te bo bendžo čakal tam, tko da odsvetujem vlačenje odvečne prtljage, razen če si prepričan, da jo boš sam nosil.

Let's be weird mental cripple ;)

Anonymous said...

Kako zhaljiva destinacija. Ziher ima Osama bin Laden prste zraven. Zahtevam preimenovanje v Challenged Creek. In da je njihova himna kaka pesem od African-American Sabbath.

adj. said...

Jinx, ime je še od onih starih inu sramotnih časov, ko se je stvarem reklo s pravim imenom. In Američani z revizijo polpretekle zgodovine sramotno zaostajajo za nami.

Betka, grem! Samo šlape nataknem. (Pa medota vzamem just in case...)

Black Betty said...

Jinxovje: ah no, nikarte ne imejte tak negativen pogled na svet. Raje vzemi list papirusovega zvitka in gosje pero ter spišite kakšno bolj veselo himnico. čirijou!

Dinozaver: Super. Jaz pa samo še sendviče naredim pa pingo sok uzamem.

Centrifuzija said...

Ne pozabimo Smokijev in mesnega doručaka.

Black Betty said...

Mesni je že v kufru, no malhi, da se bolje izrazim. ;)