Wednesday, March 21, 2007

"Šef, jest sem lačna!!!"

oz. problemi s prehranjevanjem izven domačega gnezda.

Že nekaj časa ugotavljam, da je eden največjih problemov med zaposlenimi ljudmi (kamor že nekaj časa spadam tudi sama) prehranjevanje med delovnim časom. Čeprav imam na razpolago mini kuhinjo in šporhet se raje odpravim na pašo in kratek sprehod izven pisarne.

Pogosto se mi postavlja vprašanje, zakaj se ljudje med malico pogovarjamo samo o tem, kje se dobro je. Nisem ravno prepričana ali je to zato, ker hodim na "kosilo" z ljudmi s katerimi nimam nič skupnega razen to, da si delimo mizo ali pa je to zato, ker tega pogovora nikoli ne more biti konec. Dobrih gostiln, kjer ti kratkem času postrežejo s toplim obrokom, žal v centru Ljubljane ni! Res je tudi, da grem na pravo kosilo bolj poredko, ker nisem navajena, da se ob 12h nažrem kot darfurec, ki prvič v življenju vidi pravo hrano namesto redkvic in čebulic. Poleg tega pa moja pisarna še vedno ne premore kavča, kjer bi lahko po kosilu prijetno zadremala, še manj spodobne kopalnice, kjer bi se lahko po lepotnem spancu osvežila.

Trenutno je med okoliškimi gostilnami na prvem mestu najbolj ogabnih Skriti kot v podzemlju podhoda Ajdoviščina, ki se mi resnično gnusi. Juck. Breh. Fuj. Trikrat na teden so ponudili nek segedinov frikase. Mislm, WTF??!! Lepo prosim, segedinov frikase!! Kaj hudiča je narobe s temi ljudmi?? Že segedin mi ne diši ravno preveč, beseda frikase pa mi predstavlja le hitro bližnjico do WC-ja. Pri njih je res edina stvar, ki si zasluži naziv "hrana" motovilec. Njihov solatni bar je, za razliko od ostalih gostinskih pokvek, vsaj založen z okusno zelenjavo (o moj bog, ne morem verjet, da je to prišlo izpod moje tipkovnice). No, motovilec je edina stvar, ki jim dviguje rejtinge pri meni. Toda to žal ni dovolj. Sem mesojeda žival na vrhu prehranjevalne lestvice in spodobi se, da dobim na krožnik kak kos druge živali, ki je imela prej 4 noge! No menza v Lovski zvezi je že kar nek približek mojim potrebam.

Drugi problem mi predstavljajo hladni obroki, kot so že narejene solatke in sendviči. Ker pri sosedu razumejo našo potrebo po hitrem, a zdravem življenju, so pripravili pester izbor že narejenih solatk. Vse lepo in prav, le če jih, za vraga, ne bi položili v isti hladilnik zraven mnogoterih bogato obloženih sendvičev. Resnici na ljubo, kdo je sploh zmožen ob pogledu na pusto solatko in slasten sendvič izbrati zelje s tuno??? TO JE RETORIČNO VPRAŠANJE, ker vem da ste tam zunaj psihopatski vegetarjanci*, ki očitno tako sovražite rastline, da jih morate vse požreti!! No jaz ne! Sem preveč labilna, a vseeno miroljubna oseba in ob tej pripravljeni solati se mi enostavno ne cedijo sline, med tem ko bi lahko od slastnih sendvičev živela vsak dan, čeprav to verjetno ni ravno najbolj povšeči mojemu prehranjevalnemu sistemu. Prišel je čas, da potegnem črto in se v trgovini enostavno ognem hladilniku s sendviči in solatkami in se raje besno zapodim med stiliporaste riževe izdelke, jogurte in banane [najbolj kisel obraz]. Bomo videli koliko časa bom vztrajala.

Upam, da se mi v prehranjevalni agoniji kmalu ponudi kakšna zanimiva alternativna rešitev.

Se nadaljuje….

____________________________
Edit: do sedaj sem vase zbasala eno banano in Dukatov Yogsi "obrk u boci". Lažejo, to ni noben obrok u boci, to je en pljunec jogurta. Jaz sem še zmeri lačna.



* ne vem zakaj se mi ob tej besedi v mislih vedno prikaže slika gospodične, ki se baše z Vegeto. A sol ni dovolj v redu?

16 comments:

Anonymous said...

Ena mini prehranjevalnica, ki se je meni hitro prirasla k srcu, se nahaja na kongresnem trgu, odziva pa se na ime Platana. Navadno imajo v ponudbi ene par različnih domačih jedi, čakanja na kosilo pa skoraj ni.
Motovilec sem včeraj opazla.

Anonymous said...

Mesno je (pretežno) dobro založen obrat družbene prehrane v ZZZS. Najokusneje pa kralja živali po dunajsko pripravijo na ZSSS.

---
Ekonomisti in FDVjevci, pozor!
V zgornjem besedilu sta omenjeni dve različni kratici, za katerima se skrivata (najmanj) dva zelo različna pomena in dva ločena kraja.
---

Black Betty said...

ZSSS mi je mal od roke. ZZZS pa še bolj.

Tisto na kongrescu pa bomo ob priliki sprobali, čeprav prvič slišim za toto stvar.

adj. said...

Svetujem presnojedstvo, kljub močnemu občutku, da bo moj predlog glasno zavrnjen. :)

Anonymous said...

Zakaj si pa ne izboris vec casa za malico in gres v miru kamor ti pase?
ne vem,pri nas folk med delovnim casom hodi v fitnes,trgovine in podobno. ker se jim pac da,eni rajs sedimo na toplem:)

Anonymous said...

v eni uri maš čas lih za preteg in eno mešano solato. pa ne zeleno. raznovrstno mešanico tud z mesom. ampak, ja....to je tud vse - v mojih okvirih.
banane ti niso ok? jaz jih obožujem :), sam ja, za kosilo res niso najbolj pametna izbira.
ne vztrajaj. škoda časa za siljenje.

LONELY RIDERka said...

that's it missy, tommorrow you gonna have some decent lunch with me!
seriously, en model me placa 15-20 ojrov na uro, ce mu resim primere iz CPP ;)))
tko da sem v mestu in okoli enih, dveh bom LAAAACNAAAA!!! ;)

poklic, bom sla po bone, bos fejkala, da si se studentka ;)

Anonymous said...

Zhivlejne bi bilo tako enostavno, Betty, che bi marala kebab ;)
Drgach sm pa dubla domov letak za Meals on wheels, lahko se namest za shtudentko izdajash za upokojenko pa ti bodo kosiw kr na shiht dostavljal.

Black Betty said...

Dragi moji, imam občutek, da se nismo povsem v redu razumeli. No, ne bom dolgovezila, ker se mi ta moment ne ljubi (počakajte, da spijem še kakšno kavo, ko bom bolje razpoložena).

Skratka:
@dinozaver: a nekuhano sadje je tudi presna hrana? ker potem sem že presnojedka. ;))

@usodni: am ja.. ne vem v kakšni službi ti delaš, ampak mi nimamo kle na razpolago ravno pol dneva za malico. Poleg tega pa opoldne, ko so vse razdeljevalnice odprte vlada v njih strašanska gužva in kot sem že rekla v večini strežejo sumljivo hrano. V tem primeru raje pojem šop banan in liter obrokov v boci.

@Ana: ne ne, banane so čist v redu, vendar ne pa spet vsak dan. Malce raznolikosti bi pa le rada vnesla v svoje življenje. ;)

Lonely: Obstajajo ljudje, ki so tako lejm, da ne zmorejo sami naresti CPP izpita?? In ti jih poznaš??? ;)
Kosilo očitno odpade. Dvomim, da mi bo kateri kelner verjel, da sem še vedno študentka. ;))

@jinx: po kebabu mi je slabo, po njemu ratam zaspana, tečna, zoprna. Neskafe, ki mi je pa trenutno na razpolago je pa ogaben!! ;)

bežeči norec said...

betka: glede na izkušnje ob skupnem nakupovanju, ti bo verjetno redko kateri kelner verjel, da si ŽE študentka :P

Black Betty said...

V tistem primeru je šlo za tečne in neumne mečkatorjeve prodajalke. V tem primeru gre za postavne kelnerje, ki so tik pred diplomo na FDV-ju ;))

Anonymous said...

aja, seveda mnogoterost, pestrost, drugačnost - ne smeš delat diskriminacijo pri hrani!!! :)
dans je sodelavka v službi za 3 naročila pico...še zdaj imam prebavne motnje - nikol več Halo pice! To je živ strup!
2 banani sem pustila v torbi, hja. res, vsak dan ena banana, je po tednu dni že res too much.
hehehe, s presno pzačni - kar kipela boš od "energije", sam ne vstraši se, ko boš hodla na wc ;)

miss.nymphee said...

Restavracija Argentina v BTC-ju me bo gostila jutri. Argentinci so ql in vejo kaj je to dober sočen steak. Slava jim! ;)

Hm, wv je eguert - e - jogurt?!

LONELY RIDERka said...

uff, nimfa, zavidam ti.
sicer napol vegetarianka obozuje njihove snicle...mmmm...

btw, zdej mam se en sranje za sluzbo navsezgodi zjutri v cetrtek, tako da za vecerjo prijazno naprosam oba gostitelja, ako bi jo lahko imeli v cetrtek zvecer ali katerikoli drug dan od cetrtka naprej.
Hvala za razumevanje in lep pozdrav,

Lonely Riderka

P.s. Se mi ze vidi, kajne, da zadnje nekaj dni pisarim razne uradne mejle inu pisma, polna vljudnostnih floskul... ;)
P.p.s. WV=vsjle (veselje??) kasn vsjle neki? Nc nism vesela!!

Black Betty said...

ana: no sej. dostavna hrana je itak ogabna, pa še draga. se bolj splača jit v kakšno užitno restavracijo ali pa zaposliti domači štedilnik.

nimfi&lonely: no, vidim, da imata svojo debato.Ne bom motila.

Ja Argentina je kul.

Anonymous said...

Draga Black Betty, jaz osebno večkrat obiščem zgoraj omenjeno restavracijo in sem mnenja, da si totalno zgrešila, saj tja večkrat zahajam in sem mnenja, da si verjetno imela slabo izkušnjo oz. kar je še bolj verjetno je to( te razumem), da si pač nekaj morala napisat pa si se odločila, da malo prirediš zgodbo...
lp