Monday, August 06, 2007

I guess this is The end

Mojega tritedenskega dopusta, namreč. Trenutno se ravno tresem doma ob jutranji kavici in premišljujem ali mi bo sploh uspelo prilesti do pisarne, sesti na neobvladljiv spinalis stol in nepremično ždeti 8 ur. Will I make it? Will I??? Čedalje manj sem prepričana v svoje nadnaravne sposobnosti.

Nevajena ljubljanske izpušne klime, sitnih in večno nezadovoljnih ljudi in površnih voznikov, ki se jim neprestano nekam blazno mudi, si dajem upanje, da je avgusta itak vse bolj lagano. No, bomo vidl. Zaenkrat mi gre še kar dobro. Delodajalece pa me sploh še ni poklical na telefon, da se moram narisati v pisarni. Just in case.., da ne bi slučajno pozabila. Hmm… Za to še ne vem, če je to dobro ali slabo.

Že ta petič sem preverila na koledarju ali se je moj dopust zares končal. Kaj pa če se je kdo zmotil v datumu??? Kaj pa če danes sploh nisemo šestega avgusta??? Kaj pa če me zbije avtobus na poti do službe??? Kaj pa če mi je kdo strgal kak teden iz koldarja??? Nope, še kar so vsi dnevi tam. Grozn. Grozn. Grozn.

Skratka živčna sem. Švicam kot svinja, hkrati pa me obliva mrzlica. Tudi diham že zelo težko in stiska me v prsnem košu in dvomim, da je to posledica pasivnega kajenja. Mogoče bi bilo bolje najprej obiskati zdravnika, pa potem delodajalca??? Ah, klinc. Kar bo pa bo.

No, zdej pa morm počas že nekam it. Najprej na skret. Pol pa zares, dokončno in nepreklicno odgahajam nazaj v službo. Držte pesti.

9 comments:

Krtek said...

Odhod v službo ... po dopustu. hm.. :)

Vsekakor izjemn šok. Sploh, če si dolgo na dopustu in povsem odklopiš. Prvi teden je živa katastrofa. Nič se ti ne da, ne ujameš delovnega ritma, misli imaš dopustniške in šele prvi vikend te sprav vred.

Kljub temu ti želim čim manj naporen povratek v kruto življenje!

Black Betty said...

ajm alaaaajv.
Prvi šok je za mano.

Mi je pa všeč prva strateška odločitev. Da ta teden delamo bolj v izi ;)

Krtek said...

Jaz delam že od konca mojega dopusta (v začetku julija) bolj v izi. Pa bom še kak teden. Saj veš poletje, vročina... ;)

Black Betty said...

Te povsem razumem. Po mojem je itak še prevroče, da bi kdorkoli zares delal. Razen mogoče v kakšni mesnici, kjer morajo imeti 5 stopinj ;))

mogoče ne bi bilo slabo, da bi poleg vseh nesmiselnih zakonov uzakonili prepoved delanja, ko temeperatura doseže 25°C. ;))

Krtek said...

Sem za. Najbolje, da Frasu predlagamo, da zoorganizira referendum. Ne3kaj dobrega se bo iz tega izcimilo, on pa bo mel super reklamo za stranko! :D

Anonymous said...

Ne morem držat pesti, ker delam kot zmešana... a lohk držim na dopustu? No, takrat bom roke uporabljala za kaj drugega najbrž :)

der_Alte said...

Kaj dopust? Jaz sem na bolniški od 20. marca... Kakšen me bo doletel enkrat septembra... mi je že slabo. :\

Mimogrede, Spinalis? Sožalje.

Black Betty said...

Morska: si mislila reči, da boš držala kaj drugega kot pesti? Jah veslanje včasih res dobro de. :P

der_alte: mimogrede, moja hrbtenica je pač faktap. Ja, lahko nam je vsem žal. :P

Lahko ga pa jest ponucam namesto tebe, da ti ne bo slabo. Koz ajm sač a naj grl ;)

Anonymous said...

Držala se bom za dedca, ko me bo strah na letalu, po pa bom kakega Londončana :)