Tuesday, August 14, 2007

Mala vaja iz linkanja in html-ja (ali Bil je Kinkip I in bil je Kinkip II)

Nikoli nisem razumela zakaj se ljudje tako zgražajo, če spiš do 12. ure ali dlje. A je to tak zločin slučajno?? Pač si privoščim malce več kot ostali.
To sicer nima nobene veze z današnjo temo, toda vseeno se mi zdi trapasto, če se ljudje zgražajo nad mojim bioritmom oz. kdaj grem spat ali kdaj vstanem. Weird. Weird. Weird.
Enivejs, neodgovorna oseba je tokrat spet zorganizirala Kinkipijado, na katero mi je, za spremembo od prve, celo uspelo priti, resda z dvourno zamudo. In ni mi žal. (Sedaj bom malce EMO – cionalna, tako da naj bralec, ki misli, da ne bo prenesel tako močne čustvene eksplozije, takoj ugasne računalnik in skoči po britvico. It's time for žilorez.)

Preden sem prišla sem bila obveščena, da so tam:
Centrifuzna s prikolico
Kinky Tone s prikolico
Urškovje s prikolico
Kobra (še brez prikolice, ki je ta čas raje pomagala neki kravi, da je povrgla);
Dinozaver s prikolico,
Ambala v slovenski izdaji s Cmokotom,
Tadej od nekje drugje in Petko.

Tako sem nekako dobila vtis, da gre za ljubitelje Adriinih izdelkov in da bo to nek Trailer trash reunion. Zato sem raje namesto kakšne oblekice in mojih povsem novih kjutiš fukiš čevljev, nadela nase svoj emo-narko imidž in razvlečene H&M cunje. In črne spodnje hlačke iz Špara, seveda!! Sama sem namesto s prikolico raje prišla z avtom. Se mi to zdi bolj praktično, pa še izgovor sem imela, da nisem pila neke ostudne Penine za prijatelje Andreja Šifrerja. Ne vem, če želim izvedeti kakšen okus ima šele Penina za sovražnike Andreja Šifrerja, ker jaz definitivno nisem njegova prijateljica!

Najbolj sem bila navdušena nad udeležbo Ambale, Cmokota in Tadeja, ki so vsekakor poskrbeli za glasbeno zabavni program. Ambala ima prekrasen glas morske sirene, Cmoko ga verjetno ponavadi spremlja na liri, toda tokrat ga je moral žal na navadni kitari, Tadej pa nas je s svojim radijskim glasom navduševal s humornimi storijami o teniskah, kasetah in ostalih predmetih, ki jih je človek uporabljal v pradavnini. Enivejs, še enkrat se je potrdila moja slutnja, da bi se morda morala roditi kot moški, gej in ene 20 let nazaj, ker sem očitno zamudila veliko zanimivih stvari.

Od samega silnega navdušenja nad vsemi prisotnimi bi skoraj pozabila omeniti, da nas je s svojim kratkim nenapovedanim obiskom presenetil Crni, ki je prišel z vozičkom (kar je samo manjša prikolica, knede?). Proti koncu pa nas je s svojim obiskom počastila tudi naša Blodnja, ki je bila še pametnejša od mene in je s seboj namesto prikolice raje pripeljala kjut sajlnt arijš gej frenda. Smart!

Tako, sedaj pa se bom posvetila sebi in svojemu čisto novemu Samsung flat screen monitorju, ki je tudi delni krivec, da jutri ne bom šla na Brezje. Pa tudi zato, ker je v cerkvah zadnje čase precej nevarno. Doma se pač počutim bolj varno in res si želim dočakat Kinkip III.

Več o modnih smernicah spodnjega perila in umetniških delavnicah na Kinkip II lahko izveste pri Morski.

9 comments:

Anonymous said...

Tadeja jaz še iščem po svojem spominskem kaosu, saj mi je tisti glas zazibal ene spominske celice, a se za zdaj še gibajo v neznanem mi ritmu.
Crni pa je imel s seboj Kquinija. Sam še ne vemo, a je to tisti Kvini ali ne. :)

Black Betty said...

A ni tistA Kvini? ali je tistO?

Anonymous said...

Nisem tako podrobno pogledala :) Tisto v vozičku.

Centrifuzija said...

Kvini je definitivno TISTO ali pa vsaj TISTI, saj gre za voziček. V vozičku je bil Oskar. Sem povprašala očeta in on verjetno ve. Upam.

PS: Sicer pa hvala za infote, Betka. Dejansko sem 3/4 pozabila.

Black Betty said...

Centri, o pa še marsikaj te lahko spomnim. Ipak sem bila edina trezna ;)

ambala said...
This comment has been removed by the author.
ambala said...

iiiiiiii, krasno.

Ja, baje je bit kr nobel gej. hmm :/

Škoda ker o spodnjicah nisem vedel prej. Bi preveril, če so res bombažne in ne, bohnedaj, sintetične.

Vsekakor si jo ucvrla prezgodaj! In prišla prepozno. O Šifrerju pri meni...

Anonymous said...

Beti, bodi kul in namesto leading (wo)men slikaj prikolice.

Black Betty said...

Mašinca: Prikoličerjev imam od prevažanjev po gorenjski "avtocesti" pouhn moški spolni organ. :)))