Friday, August 24, 2007

Dobrodelna akcija za Dinozavra

Oz. za njegovo steno.

Ker me spominja nanj, ko sem mu v Velenju v goltanec metala džabe hrano. Vase pa sem zlivala džabe vino. RES EJ!
Tako bova malce trejdala umetnije. Meni pa se obeta neka njegova umetnija oz. flaša vina (rdečega, prosim!).

Ja, to počnemo filthy rich people, ko je zunaj premokro za igranje golfa. ;)



Upam, da ima Dinozaver dovolj veliko steno. Itak ma baje samo štiri ;)

In tole je enkratna priložnost za novo rubriko: Pust me k rišm. Kjer bom sedaj sm pa ke objavila kaj, kar pride izpod mojih rok. Rahlo me je k temu vzpodbudila tudi tale podeljena nagrada.

Yes, I like drama.

9 comments:

Data said...

ka neb še mem ke narisala ?

adj. said...

Ganjen. Jokam v dom perignona, jebemti. Zmeri sm govoru, da so bogataši najboljši ljudje. In, evo, res je...

ambala said...

krasnoća! ni kaj dodat...

še so dobri ljudje na svetu!

Centrifuzija said...

Jaz sem jo že pred kakim letom prosila za črno skulpturo, pa mi še je še vedno ni naredila. Kako si Betka mene predstavlja v 2D tehniki, me pa - glede na zgoraj priloženo - niti ne zaniam več. Bom raje počakala na skulpturo. Črno. Hvala

Black Betty said...

data: lahko počakaš do razstave in si jo kar sam izbereš ;)

dinozaver: dej probi jokat še mal v kristal. In kako prav si imel, bogataši so res dobri ljudje. :P

ambala: ne ne, še je dobra betka na svetu ;)

centri, lubica, pikica, srči,.. bodimo realni. v resnici si ti kaj tako dragega in prestižnega niti ne moreš privoščiti. :P
Ko boš pa malce bolj bogata pa le pridi kaj naokrog. ;)

Data said...

kdaj bo razstava ?

Black Betty said...

data, le brez skrbi, o vsem boš (ste) še pravočasno obveščeni.

adj. said...

zdaj je v okvirju
in se čaka še na odločbo
kje Lukna1 in kje Lukna2
izvrši se z obešenjem

Black Betty said...

ija. tko je dino.
sam na koncu je bolj kamenjanje. obešanje je čist premila kazen za to.