Tuesday, August 07, 2007

Pozor, aktualen kamen leta

"Kajenje zmanjšuje testise!"

In preden vsi kadilci poberejo kamenje in mi ga zalučajo direktno v glavo (figurativno mislim, seveda), hitim s pojasnilom, da tega pa RES ne vem iz prve roke. To mi je bilo predočeno na nekdaj omiljenih CSI. Človeka pač redko načne črv dvoma, ko kaj tako neverjetnega reče ravno Grissom. V stroko pa se danes raje ne bom vtikala.

Če sem malce proaktivno zlobna (jebiga, ne morm iz svoje kože), bi rekla, da bi bil ta napis na cigaretnih škatlicah precej bolj efektiven.

Ko smo ravno pri aktualnih temah, starih nadaljevankah in hladnem kamnitem orožju, naj še citiram neko anonimno osebo: "Tudi jaz imam pravico, da ne smrdim!" If ya know what I mean. :)

4 comments:

Krtek said...

Res je. Tudi jaz imam vso pravico da ne smrdim ... ko grem zvečer v kavarno na klepet. Tudi jaz imam pravico, da sedim v lokalu in uživam v pijači!

Black Betty said...

indeed ;))

Anonymous said...

Vchasih nas je zblizhevalo kajenje, danes nas bo nekajenje. Kajti ko se nam vohalni organi konchno osvobodijo cigaretnega dima, bomo "izvohali" (bobni *taram tsss*) marsikaj o sogovornikovih higienskih navadah, omiljenem parfumu, chestosti preobuvanja, vsebini nakupovalne vrechke... Prav tako pa se bomo, sodech po Grissomu, lahko prijateljsko lopnili po ramenu in dejali: stari, ti pa mash jajca!

Anonymous said...

In tako bomo postali dežela vohalcev:) Sicer pa vonj po čikih ne ubije ostalih, tako da sama sem na področju vohunstva že karieristka. :)