Friday, August 10, 2007

Diskriminacija je kul!!!

Če samo babe lahko džabe igramo biljard med poletnimi počitnicami.

Sicer ni bilo tako blazno kul, da sem za Radler plačala 2 evra in pol!!! Helou, a se samo men zdi to mal velik? Mislm, radler niti alkohol ni!! Kasneje sem se spomnila, da sem ipak spet v Ljubljani in da so cene pijač tukaj malce višje kot drugje po Sloveniji. That's why I like Ljutomer so much. Poleg raznih kul festivalov filma B kategorije dobiš v vsaki oštariji tekilo za 1 €!! Iiijes. 1 €!! Razmišljam, da bi se kar preselila tja.

Ok. Pravkar sem se zavedla, da imam mogoče problem z alkoholom. Hm. Hm. A ga nima vsak, ki se želi zaradi nesramno nizkih cen alkohola preseliti nekam kjer po vsej verjetnosti premorejo kvečjemu kak 28.8 modem, o kablelski internetni povezavi pa lahko samo sanjaš?? NE, to pomeni samo to, da sem odvisna od neta. Ignorance is bliss!! :)

Enivejs, skrenila sem s poti in pozabila na rdečo nit, ki se mi je med tem zafeclala med nogami. Danes je namreč pomemben dan. Pri delodajalcu sem si spet izborila dela prost dan in vstala ob zelo nečloveški uri thanx to mašina, ki pod mojim oknom zganja veliko hrupa za nič, usput pa pobriše še nekaj prahu s ceste.

Skratka, danes praznuje zelo pomemben jubilej naša draga Jinx. Prosim, da se ji ob tej priložnosti zahvalite z enominutnim neobvladljivim režanjem in valanjem po tleh (lahko tudi v blatu). Fse najbljše stara, pa glej da bojo čevapi dobri, pivo ohlajeno, mi pa sit'!! Ob tem pa ti želim, da bi ostala še naprej tolk fajn bioč, kot si.

Tile čevapki so pa sam zate. Wiuuiuiuiui!!!


12 comments:

Anonymous said...

1. Sama si kriva, da piješ Radler. Kot si že sama ugotovila je problematična že njegova klasifikacija.
2. Imaš problem z alkoholom? Ti ga telo zavrača in ga ne moreš popiti dovolj? To res ni dobro.
3. Nisem povabljen na čevape, zato jih NE BOM jedel.

mushu said...

eh, kdor pr teh letih nima problemov z alkoholom, ni resen.

jinx pa itak. hepibrzdej

Black Betty said...

Kinky: 1. Sem bila z avtom pa sem se odločila, da bom brezalko pila.
2. Ja jaz imam problem z njim. Predrag je ;))
3. Pa če maš kak res dobr daril za Jinx ti bo pomoje rade volj dala kak svoj čevap.

Mushu: Ekzekli.

Centrifuzija said...

Aaaaaaaaa. Prasica!
1. KlemenKlemen je bil na Grosmanu, pa nas nisi zvlekla tja na kulturni dan. Kako moreš?
2. Nekaj se dogaja in ti nas sploh ne obvestiš in zorganiziraš.
3. Zakaj meni nihče ne da košare kurčičev? In ali bi si jo sploh želela?
4. Jinx čestitam in pozdravljam. Slava ji.

Ruth* said...

Nema lepšega od nenabildanih cen v Prekmurju in Prlekiji. Ko pridejo v ta skriti del lepe naše, se čudijo nad cenami. To je nekako tradicija.

Black Betty said...

centrifuzija: Draga moja, na Grossmanna se ne gre na Klemna Klemna, ampak na filme Žnj kategorije. In kolikor je meni poznano so tebi taki filmi jako dolgočasni. Tko da... lepo povedano.. Shut your pipe!

Ruth*: Meni je taka tradicija jako simpatična. ;) Pozdravljam take tradicije tudi drugod.

Anonymous said...

Jinx privoščim en konkreten čevap, ki zgleda bolje kot vsi ti skupaj :P

anusmundi said...

Slika me plaši. Zelo plaši. Maaaaaaammmmmmiiiiiiiiiiiiiiiii!

Black Betty said...

stalker: sej temu je namenjena :P

Anonymous said...

OMFG

pervérjanje z besédo mi je izpisalo:
"QTHEKT"

jena ključje, dase katehét pojavi podsliko spénisi?

Black Betty said...

omfg.. to bi bil dober kamen leta ;)
ni naključje. spodobi se in pravično je ;)

Anonymous said...

Z zamudo se vam vsem zahvaljujem (jebiga, imela sem obdobje zhivljenja izza monitorja - je mozhno!)

Drugache pa hvala za tole ..nevem... praznichno butarico ob Dnevu skopljencev. Priblizhno toliko lulchkov sem si lahko nedavno zastojn ogledala tudi na Frequencyju =P