Wednesday, January 18, 2006

Blogging....

AAAAaaaaaaaa obsedla me je blogomanija. Al kako bi se temu reklo?? Uglavnem hudič je vame pršu. Če ni bil že prej tuki, pa je zdej sam svoje kremple pokazu. FAaaaak!

Skoraj vsak dan čekiram svoj blog, kaj bi gor napisala, kaj ne smem pozabit, kaj more nujno zvedt cel internet (tista cela dva osebka, ki sta slučajno, mimogrede poklikala moj profil in hitro spizdila dol, zih nista nič štekala, pa še dobr da nimam kake fotke gor, bi še začela dobivat grozilne maile). In takoh hodim okoli in premišljujem kaj morem arhivirat, zapisat, kaj me danes matra, kwa sem se naučila, kaj novga zvedla. Kako se počutm?! Če mam slučajno hormonski overdose. In take bolanosti.
Mogoče me malce moti, da jaz pišem tukaj neke svoje probleme in nebuloze, ki se mi ta moment podijo po glavi, mogoče še kakšne težke ljubavne probleme, pa kdo me je ta dan razpizdil in kdo nasmejal, pa kwa sem že nabijala kolk mi grejo na kurac razprodaje, pa folk, pa stare mame na avtobusu (matr dons mi je ena spet neki težila, kao zakaj stojim pr vratih.. ja damit!! Kam nej se pa dam, na streho mogoče, al pa šoferju za volan???).. pa zdej mi en kreljo eno tehnažo nabija pod oknom.. Super!! Fantastično!... pa... pa.. pa .. pa. Pa na momente mi gre itak vse na jetra in še na kak spolni organ po vrhu. Sam sej v resnici sploh nisem (tolk zlo) zamorjena al pa zatežena oseba. No, saj jest se ne vidim tako. Ubistvu prej nasprotno. Mogoče me edin zadne catjte mal daje.. panika, izpiti, ful dela na šihtu, prešr, mal mi je začel sekat, mal pogrešam določene stvari in ljudi. Al bo pa to zaradi overdoza znanja, ki sem ga bila deležna v teh nekaj dneh pred izpiti. Mogoče imam pa samo krizo srednjih dvajsetih let?? !! Bdžizs!! Gremo drgam.. (da ne bo zgledal, da resno rabim psihiatra).
Kaj sem že hotela povedat? Aja mal sem bla firbčna in sem raziskovala tela svoj blog, ki mi je še rahlo tuja zadeva (saj kar se oblikovanja tiče), ampak par for sem že poštekala. No tiste ta osnovne. Kako bi drugač pisala? No, sej nisem blond. Pa fajn je, da lepo zgleda. Vsaj barve. Če bo že vsebina bolj prazna ;) Čeprav izbira templejtov je res hudo jaka, od sile, da ne rečem.
Blog naj bi kao fajn in lično zgledal. Na nek način pač odseva človeka, ki ga piše. Na začetku sem se še ful neki trudila lepo, pravilno pisat. Sam ne gre. Jebat ga. That's jut not meee! No sej, se človk pol upraša, za koga pa? Ker itak pišem za sebe in za tisga modela iz USA in še enga iz Porgutalske, ki sta po statistiki sodeč bila enkrat na mojem blogu. ;). Ja zdej sem si namreč omislila števec. Heheeh. Ja kul mi je! Mogoče še kdaj prpopam kako fotko, mogoče se dam še na imenik si.blogov.....
Sam, khm, k sem zanč mal čekirala bloge me je kr mal stisnl. Faaaak tu mač folka k bi lahko bil podoben men (??), eni še clo pišejo to o čemer jest razmišlam, al pa se s kom pogovarjam, al je pa sam en mičken problem, ki me pika in ščipa in ne da miru, ampak faaak napisan čist z mojimi besedami, z mojim stilom, moji stavki not!!! Ziher so mi ukradl idejo. Pa sem misnla skoz da sem jest mal čudna, da je z mano neki narobe. In zdej vidm, da nisem edina. Ne vem več niti, a je to super, al je to bad. Mislm, prej sem si lahko saj rekla, fakit.. sem pač takšna k sem, to sem jest.. vsaj nisem taka k pou Ljubljane. To je sicer bolj letelo na to, da ne nosim roza kiklc in mufkov in tepihov namest čevljev, pa da ne hodim u Koloseja in Meka, pa Global se mi gravža. Pa folk mi je mal smotan, vsaj v Ljubljani. Tam pa sami še večji čudaki, "ljudomorzneži", eni še clo znajo kej napisat, nekateri so pa super iber multi intelektualci. Drugi so pa blogerji. Eni zanimivi in berljivi, drugi povprečni a smešni in simpatični, pri tretjih niti nisem prišla čez prvi post. Takih je največ. ;)

No comments: