Tuesday, January 17, 2006

*Pesmi Zblojene Metke*

Objavljam nekaj mojih najljubših pesmi prijateljice Zblojene Metke.


*naglasna zavrženica*

Komarjev petglasnih posluša Borodinovo prvo.
Sirarka je ozemljila svojo drugo trugo.
Smetje je zaprlo v jeseni odtok še v tretje.
Pokončno trikot v neskončno - jaz pa pristajam -
končno!

*mene ni*

Če me prepričaš v nasprotno, ti dam del svoje roke.
Oblaka konico in še šilček, če se bo znucal.
Poj si pa sam prepevaj svoje sonete k mene ne bo več,
k bom šla v štacuno ribat konzerve od pasje hrane.
Vrečko bom pa kar ukradla, pa bo.


*počilo je*

Včeraj sem jedla kvazi kosilo:
oreškov obilo in kvazi koruzo.
Sedem je bilo, ko sem končala.
Tovornjak je pripeljal v ograjo, da jo je zvilo.
Jaz pa sem dvignila krilo in tekla kot nora.



Naslednjič, pa še nekaj besedil in rim Sabine 16 in Vojka Ulgarja. Nekdo pa more dvigovati kulturno zavest tega bloga. Da ne bomo samo neumnosti pisal o raznih šopingih in bednih izpitih. Kdo pa nima teh problemov ??!! ;)
Današnja ugotovitev: Sperma ima vonj po ogrski salami. Ali pa ima ogrska salama vonj po spermi.

No comments: