Tuesday, January 10, 2006

Whats 7" long and makes women screem in the night.

Danes za prebujanje sploh nisem rabila kave (od katere sem močno odvisna in brez nje ne morem zjutraj vstati), ampak me je pokonci vrglo navdušenje ob prejetem mailu. Ne, ni bilo kakšno erotično pisemce ali pa kakšno obvestilo o hudi tragediji, niti ni bil kak blesav mail z linkom do še bolj blesavih zadev. Polege idiotskih mailov, ki jih dobivam vsakodnevno in me tako ali tako razpizdijo, ker sem jih že najmanj desetkrat videla, sem danes končno prejela obvestilo, da je v skladišče na zalogo prišel moj najdražji, najljubiši težko pričakovani Canon Eos 350d, z objektivom EF 18-55, 1gb SanDisck pomnilniško kartico (fak, kako neumno poslovenjena beseda je to!) pa še torbico dobim zraven!!!! No torbica pride v četrtek. Who the fuck cares??!! IIIuuiuiuiuuuiii!
Sicer me prasci vabijo naj kar takoj odgovorim in potrdim naročilo. Že, že! Ampak iz previdnosti, ker vseeno gre tukaj za neko vsoto keša, ki ni ravno majhna bom kak dan počakala - vso zadevo je treba malce prespati in pokukati še v kakšno drugo štacuno, koliko bi me zadeva koštala drugje. Malce gorenjske krvi vseeno je v meni. To sicer počnem že en mesec in pri dotični štacuni je vse skupaj najceneje. Povsod drugje te nategujejo in prodajajo samo fotkič in objektiv za 220 čukov, brez memory carda, ki te ponavadi pride še dodatnih 40-50 jurjev. Odvisno, pač v kateri trgovini ga kupiš.
Zaenkrat je to najboljša ponudba za najmanj denarja. Pa smo spet pri ekonomiji.
Ponudba je že forvardirana mojemu guru majstru fotkanja, da vidim kakšne bojo njegove pripombe.

1 comment:

Black Betty said...

Eno uro kasneje, še vedno ni odgovora od Guruja. Damit! Kwa folk počne ob 11.42 dopoldne??!!