Friday, January 20, 2006

Günther - The Pleasureman!

Güntherja sem prvič spoznala pred kakšnim letom. Čisto po naključju. In moram priznati, da sva se zaštekala že prvi trenutek. Immediately. V sekudni in dvejst. Moje navdušenje nad njem se je sprevrglo v prav noro oboževanje. Tip je res na hard odfrukan!! (pardon my french)

Nekaj na njem me je tako očaralo, da sem bila prav obsedena z njim. Težko bi se odločila ali je to njegov šarmantni bariton in dojčarsko (oz. švedsko, ker je Šved) izgovarjanje RRRhh-ja, pa našobljene ustnice in čvrsta rit, da ne omenjam njegovega pimp attitude in bundes lig frizure.

Po najinemu prvemu snidenju sem si še lep čas prepevala njegov hit »oh you touch my thrraalala, my ding ding dong«. Tokrat ne morem mimo njegovega novega komada in videospota Tutti Frutti Summerlove!!

Postal je moj idol.. in hobi! (ok, mal pretiravam)! Sedaj se je podal še na svojo življenjsko misijo, da bo spremenil svet. Na bolje. Hoče spremeniti miselnost ljudi in njihov omejen pogleda na spolnost, erotiko oz. seksualnost. Iz tega je tip naredil cel »Günthertrend«. And i like it!!!!

Mal me jezi, ker mormo za ogled uncensored videospota plačat. Sam ok, tip more od nečesa žvet. Ne sam od ljubezni.

Respect!!!

10 comments:

Black Betty said...

Jest pa firtha pa tangic. Majc žal nima v moji velikosti :( hudičaaaa

Black Betty said...

lahk tud zamenjava, tangice ti bojo zih prou ;)

Black Betty said...

nč hudga jo bom mela za spat ;) itak sam da je moj omiljeni Günther gor, mislm da bi pa teb bil firth za kuhat čist prou. pa gremo za šporhet ;)

Black Betty said...

eh no... vsaj posodiš mi ga lahko ;) oblubm da ga ne bom oprala, da sen bo znucu ;)

Black Betty said...

mah tvoj fotr je pa res en paleocoik!!! reč mu, da so se cajti mal spremenil od takrat ko je on bil še mlad (uuuu tle mi je pršu un komad od racije na misel):)

Bicikel.. to pa res ni dons več statusni simbol.. mogoče avto. Swingerstvo je dons ta najbl nobel zadeva (če sploh maš žensko seveda). Gunter mi je pa reku, da si mormo danes vse delit.. sploh pa je tanajbl vesel če si delimo njega.

Povej to fotru.. orkamadona!

Black Betty said...

Ampak če ne znaš zapet na pamet tutufruti samerlv, pa ju tač maj tralalala maj ding ding dong, potem boš moral živeti z mislijo, da nisi vreden tišrta, ... in nisi pravi gunterstajl ;) :P tkoooo a prou ;)
Nasprotno lahko dokažeš samo z bundeslig frizuro, rejbenkami in ritno mastjo v ustnicah.
Who's the Real Gunther?!!

Black Betty said...

no v tem se pa strinjam s tabo ;)
in si že dobil tišrt? :)

Black Betty said...

no mi boš saj fotko poslal ;)

Black Betty said...

absolutno. čeprav se mi še zmeraj cedijo sline po majci ;)

Frank Raymond said...

Pozdravljeni Vsi,
Moje ime je Ahmad Asnul Brunei, stopil sem v stik z gospodom Frankom Raymondom za znesek posojila v višini 250 000 dolarjev. Potem so mi povedali, kako sem odobril zahtevani znesek posojila, potem ko sem ponovno tvegal, ker sem bil tako obupan za ustanovitev podjetja na moje največje presenečenje je bil znesek posojila odobren za moj bančni račun v 24-ih delovnih časih brez kakršnega koli stresa pri pridobivanju mojega posojila. Bil sem presenečen, ker sem bil prvi žrtev prevara! Če ste zainteresirani za zagotovitev kakršnega koli zneska posojila in ste v kateri koli državi, vam bom svetoval, da se lahko obrnete na g. Frank Raymondja preko elektronske pošte frankraymondloaninvestment@gmail.com