Wednesday, January 11, 2006

Rulja na pohodu

Jepeee! Spet razprodajeeeee.. *bum* *beng* *tresk* ... dej gremo v kakšno štacuno bombo nastavt, tko se bomo na en mah znebili več sto buč neumne brezglave potrošniške družbe.
Po ultranakupovalnem božičnem decembru, res ne razumem kako folk še najde kak tolar v svojem tošlu, da se sedaj zapodi še v brezvezne do 50% znižane cunje/cote.
Pomoje sem ena redkih oseb na svetu, ki sovraži razprodaje. Ne spomnim, se da bi si na kakšni razprodaji kaj kupila (vsaj ne tisti prvi tede, ko folk navali ob pol noči v štacune!!). Upira se mi že sama ideja rulje, ki se stiska v malih štacuncah za ene stvari, ki jih prej celo sezono ni hotel nihče kupiti. Dejansko jih sploh ne rabijo, ampak grejo u shoping samo zato, da si lahko nabavijo nekaj kar je blo prej 100 čukov zdej je pa "samo" 50. Kje je tle logika ne vem!!?? Mogoče jih samo privlači to, da se lahko stiskajo z drugo ruljo, si trgajo cunje iz rok, svoj švic brišejo v švic še petdesetih ljudi okoli sebe, in grabijo samo zato ker je "pocen".
No je pa res, da eni imajo občutno preveč denarja. Eni pa vsega zapravijo za cunje.
No sej whatever. Jaz moram itak keš šparat za mal večje neumnosti, kot bi temu drugi ljudje rekl.

1 comment:

Black Betty said...

Ja to mi je na szigetu postal jasn. Sam tm je blo fajn.. štantki pa to na odprtem. Mam pa še zmer paranojo k sem šla enkrat na razprodajao bolj kot družba in modna svetovalka. Bad je blo edin k sem mela rahlo mačka od petka... nakonc sem sedela u bližnem kafiču in gledala ko so ven trupla nosil, k so omedleval.. jaooo ... aaa.. matr kr kocine so se mi dvignle.