Thursday, January 05, 2006

Deviški zapisi

Zadnje čase mi vsi neki nakladajo o blogih in podobnih norih in hudooo dobrih stvareh, ki se dogajajo okoli mene. Očitno je tud mene popadla ena huda nuja mlatenja prazne slame, nabijanja v tri dni, širnemu interntu razlagat svoje nebuloze, itd. No prvič je baje zmeraj malo čudno, neprijetno in nerodno in še ful mal cajta traja ;)... Tko da .. her ve kam, her ve go. Začet je treba nekak, pol gre pa kr samo od sebe. Evo.. pa mamo že neki napisan.

Tko, novo leto je za mano. Letos ne bo nobenih novoletnih zaobljub in resolucij, ker se tega itak pol nikoli ne držim. Blo je dokaj zanimivo, mal bolj umirjeno (v primerjavi z lanskoletno žurko v Beogradu). Dva dni namakanja na sarajevski Ilidži in basanje s čevapćići! Čisti hedonizem. Zdej pa back to reality.
Baje so morš pol še mal opisat? DAmit!!
In je dost boring! Naprimer, ko ugotavljaš, da se določene stvari, dogajanja, eventi, navade, itd.. ponavljajo oziroma imajo en svoj ciklus, za katerega niti ne veš kdaj in kje se je začel. In kako se ga znebiti. Že vse prevečkrat se mi je v mojem podaljšanjem študijskem življenju zgodilo, da sem ravno v obdobju izpitov in piflarije na novo odkrivala nekdanje ali pa nove obsesije, hobije, ponavadi me je ravno kak teden pred izpitom zapopadla ustvarjalna mrzlica ali pa sem enostavno glih dobila eno hudo knjigo v roke, ki sem jo seveda mogla prebrati v šusu. In evo. Spet isto. Tokrat sem si omislila blog. Edin, kar je drugač je to, da imam letos job, tko da cajta ni glih za na odmet. Očitno!??! Matr, še dobr da je zima pa mraz. Ker me zihr neb blo nič doma in ni dvakrat za rečt, pa bi mogla "nujno" se nekam rekreirat v naravo, Štirko, Meto ali pa na sam obisk k kakšni tetici ali stričkotu na čvek in baso. No sej, to sem glih tko povedala, kot da zdej pridno sedim doma in upam, da mi bo znanje padlo v glavo.
Ne vem, ne vem.
Ampak sej je vseeno. Sam enkrat si živi (heh, to si govorim že ceu lajf), tko da kar bo pa bo. Evo to bo moj blog. Ne vem še kwa bom pisala, ne vem še kaj mi bo dogajal. Ne vem še niti u kermu jeziku, zaenkrat mam v mislih kakšno staro armejščino. Da bo bol "in". ;)

Ajt, tolk prvič.

No comments: