Thursday, January 26, 2006

Nasmejani obrazi

Po dolgem času spet malo ležim, kot žvina z vsemi štirimi od sebe, zleknjena pred škatlo v kateri preskakujejo slike. Te slikice so namenjene temu, da se povprečen državljan naužije verodostojnih informacij politikarjev (seveda), da se zabava in nasmeje fantastičnim slovenskim nanizankam in nadaljevankam, da zvečer položi možgane poleg sebe na omaro in se trudi, da jih le malo uporablja. V glavnem škatla z migajočimi slikami naj bi bila namenjena sprostitvi, družini, včasih celo izobraževanju predvsem pa narejena po meri preprostega človeka. (??)

In vsi na slikah se smejijo...... Za koji moški spolni organ sem jaz potem totalno paranoična in prestrašena kadar mi uspe uloviti kak tv dnevnik ???!! Zato, ker gledam slike kjer se vsi politiki smejijo. Smeji se Janša, kjer se smeji Damijan in to P., ker se smeji Dimsiju, smeji se Pahorju, smeji se Kahl Ehjavec, celo Bajuk se smeji. In vsi ti pajaci imajo nasmehe potegnjene okoli in okoli ušes. Mene pa ob pogledu na te strašansko velike nasmehe spreleti srh in me postane rahlo strah. Zakaj le neki se smejijo???

4 comments:

Black Betty said...

ja no sej.. to je bilo za pričakovati. sproducirajo en glup zakon.... kao omejevanje alkohola in vinca. Potem pa sami sebe priviligerajo.. češ.. mi smo poslanci, mi smo ful bl haj, mi lahko pijemo.. bemu mast.. mi pa trpimo za abstinenčno krizo... Bruh bruh bruh.. kreh kreh kreh.
No sej ta kebrov zakon bo zdej padel. AAaaa ne smem preveč tvja gledat pa cajtnga brat, ker mi grejo kr kocine pokonc.

Black Betty said...

juck.. to pa že ne ;)

Mayhem said...

Lahko se je smejat, ko maš polno rit vsega. Se strinjam z alternativko :)

Black Betty said...

Še laži ga je pa srat (ko maš polno rit vsega). Takim res privoščim, da bi jim konkretno steklo v življenju ;)