Wednesday, March 29, 2006

Aleluja!!

Nadvse kul in zanimiv s3p Židek in prijatelji so mi predočili v pogled. Zanimivo branje med službenim časom ali zvečer z enim žbetom v riti. Naj omenim, da so moje solze sproducirale mrtvo morje, smeh pa bo povzročil nekoliko večji cunami v morju adrijanskem (cca. 20 cm).

Za poslastico, preden peljete punco v Mekdonalds in Kolosej, pa še:
- Kdo je napravil židku srajčico
- Das Hitlerjeva zgodba
- Bling Bling
- Die korrekte historie

Mi je ušeč, da je še folk na svetu s tako bizarnim smislom za humor.

Salve!

Kod extra dodatek, pa še nekaj drugih krasnih umotvorov:

- novi superheroj Burnt Face Man
- Toast Boy - by David Firth


Mislm, da bo dost za dons.
All this and more is brought to you by JinX

18 comments:

Armandoxxx said...

a je ŽBE kak nov izraz za kak spolni pripomoček !?!?! LOL .. ker si res ne predstavljam kako s kumaro u riti bereš strip !? ;) LOL

LONELY RIDERka said...

valda ves, kaj je zbe, Cevap?! ;)
ce ne, lohka pa samo eno recem: "Pa sem misnla, da sm jst vem iz tako zvanega street talka..."

Armandoxxx said...

vem kwa je žbe ja :D ... LJOL

Black Betty said...

huh, bi rekla sv3der in g. junior.
bom naslednjič napisala smotka marihuane in malce tobaka, da bojo tudi tisti na upersih štekal o čem nebulozim na svojem blogu (samo v pripombah).

Goodnight my weird blogers;)

Anonymous said...

ŽBE = trava, marijana huan...smoke...dope...weed,ipd.. :)

sv3der said...

;) huh, firth je pa carski ... matr, zdej grem prec s pipsom mal po stanvanju špukat.

nice 1s betty, ....

-sv3

Anonymous said...

Zhidek. Pristna arhaichna slovenshchina, okorna risba, sarkazem, kwa je she bolshga da neb navsezgodaj jokal od smeha na faxu =D Edin fancy teeth jewlery je pozabu pr Schwartzmannih, ahahaha. Me veseli da je she kdo cepljen na bolanost.
A glede mehkih drog bomo mel pa tekmovanje kdo vech izrazov pozna ;)
p.s. Betty! Ni Ladislaw Lem ampak Stanislaw. Moje g33kovsko srce joche (joooocheee, oh kako se jooocheee - Anzhej Dezhan, spesni kej!).

Black Betty said...

OU fak..me je kr sram in a se lahko u zemljo vdrem! ne vem kako se mi je zgodil tak lapsus! sicer pa a nisem že ničkolikokrat poudarila da mam disleksijo?

Black Betty said...

@sv3der: mi je ušeč, da ti je ušeč.. zdej si grem pa roke umit z žegnano vodo ker same neumtnosti tipkal lately pa še mojo sostorilko v manjših zločinih sem spravla v jok.. demt!

Anonymous said...

Moje srce joche zarad izgube sog33ka, zate mi dol visi, draga =*
Sram te je pa vseen lah, zarad nechesa zhe. (in pol ti men da sm chudna, tsss) ;)

Black Betty said...

dej pejt se mal v koloseja potolažt, pa še enkrat gledat šeronstonko, pa ne utrujaj tuki folku, se bove u 5k zmenile na štiri uči ;).. g33k ja, you wish ;)

Anonymous said...

K-wa?!? Zanalash grem zdele gledat Ajsejdzh, pa sinhroniziranega!
Now 4 sth completely different: Denny bo kao kandidiru za zhupana, smeh. On zhe ve, kak bo rezultat.

Black Betty said...

ja vem da bo kandidru.
Heh, če bo zmagal bomo vsaj v naprej vedel kakšna katastrofa nas bo še doletela ;)

Black Betty said...

jest obožujem 5k 13. se same bizarnosti dogajajo. a ne JInx ? ;)

Black Betty said...

Ne Ula, dvomim, da so se zmotili ;))) pomoje si sam ti številke zamenjala ;) LOL

Black Betty said...

Ne Ula, dvomim, da so se zmotili ;))) pomoje si sam ti številke zamenjala ;) LOL

Anonymous said...

Oh ja, 5k trinajstega, mmm, trimchkanje po Tivoliju, vici Anje the Sheep pred Pravoslavno..
She kdaj, prosim ;)

Anonymous said...

židek ni več na tistem naslovu, temveč ima svoj blog :)