Wednesday, March 29, 2006

Aleluja!!

Nadvse kul in zanimiv s3p Židek in prijatelji so mi predočili v pogled. Zanimivo branje med službenim časom ali zvečer z enim žbetom v riti. Naj omenim, da so moje solze sproducirale mrtvo morje, smeh pa bo povzročil nekoliko večji cunami v morju adrijanskem (cca. 20 cm).

Za poslastico, preden peljete punco v Mekdonalds in Kolosej, pa še:
- Kdo je napravil židku srajčico
- Das Hitlerjeva zgodba
- Bling Bling
- Die korrekte historie

Mi je ušeč, da je še folk na svetu s tako bizarnim smislom za humor.

Salve!

Kod extra dodatek, pa še nekaj drugih krasnih umotvorov:

- novi superheroj Burnt Face Man
- Toast Boy - by David Firth


Mislm, da bo dost za dons.
All this and more is brought to you by JinX

20 comments:

Monsignour Chewapchich said...

a je ŽBE kak nov izraz za kak spolni pripomoček !?!?! LOL .. ker si res ne predstavljam kako s kumaro u riti bereš strip !? ;) LOL

LONELY RIDERka said...

valda ves, kaj je zbe, Cevap?! ;)
ce ne, lohka pa samo eno recem: "Pa sem misnla, da sm jst vem iz tako zvanega street talka..."

Monsignour Chewapchich said...

vem kwa je žbe ja :D ... LJOL

Black Betty said...

huh, bi rekla sv3der in g. junior.
bom naslednjič napisala smotka marihuane in malce tobaka, da bojo tudi tisti na upersih štekal o čem nebulozim na svojem blogu (samo v pripombah).

Goodnight my weird blogers;)

tomaz said...

ŽBE = trava, marijana huan...smoke...dope...weed,ipd.. :)

sv3der said...

;) huh, firth je pa carski ... matr, zdej grem prec s pipsom mal po stanvanju špukat.

nice 1s betty, ....

-sv3

JinX said...

Zhidek. Pristna arhaichna slovenshchina, okorna risba, sarkazem, kwa je she bolshga da neb navsezgodaj jokal od smeha na faxu =D Edin fancy teeth jewlery je pozabu pr Schwartzmannih, ahahaha. Me veseli da je she kdo cepljen na bolanost.
A glede mehkih drog bomo mel pa tekmovanje kdo vech izrazov pozna ;)
p.s. Betty! Ni Ladislaw Lem ampak Stanislaw. Moje g33kovsko srce joche (joooocheee, oh kako se jooocheee - Anzhej Dezhan, spesni kej!).

Black Betty said...

OU fak..me je kr sram in a se lahko u zemljo vdrem! ne vem kako se mi je zgodil tak lapsus! sicer pa a nisem že ničkolikokrat poudarila da mam disleksijo?

Black Betty said...

@sv3der: mi je ušeč, da ti je ušeč.. zdej si grem pa roke umit z žegnano vodo ker same neumtnosti tipkal lately pa še mojo sostorilko v manjših zločinih sem spravla v jok.. demt!

JinX said...

Moje srce joche zarad izgube sog33ka, zate mi dol visi, draga =*
Sram te je pa vseen lah, zarad nechesa zhe. (in pol ti men da sm chudna, tsss) ;)

Black Betty said...

dej pejt se mal v koloseja potolažt, pa še enkrat gledat šeronstonko, pa ne utrujaj tuki folku, se bove u 5k zmenile na štiri uči ;).. g33k ja, you wish ;)

JinX said...

K-wa?!? Zanalash grem zdele gledat Ajsejdzh, pa sinhroniziranega!
Now 4 sth completely different: Denny bo kao kandidiru za zhupana, smeh. On zhe ve, kak bo rezultat.

Black Betty said...

ja vem da bo kandidru.
Heh, če bo zmagal bomo vsaj v naprej vedel kakšna katastrofa nas bo še doletela ;)

Ulala said...

Hitrm dodam komentar, da ti ne obvisi na nesrecni 13-tici (ko smo ze pri vedezevanju, dejmo se vrazeverje dodat). Al je tebi 13 srecna? Ker pol sem pa zajebala...

Black Betty said...

jest obožujem 5k 13. se same bizarnosti dogajajo. a ne JInx ? ;)

Ulala said...

men se pa tudi na petek 31. :) a so se zmotl??

Black Betty said...

Ne Ula, dvomim, da so se zmotili ;))) pomoje si sam ti številke zamenjala ;) LOL

Black Betty said...

Ne Ula, dvomim, da so se zmotili ;))) pomoje si sam ti številke zamenjala ;) LOL

JinX said...

Oh ja, 5k trinajstega, mmm, trimchkanje po Tivoliju, vici Anje the Sheep pred Pravoslavno..
She kdaj, prosim ;)

fett said...

židek ni več na tistem naslovu, temveč ima svoj blog :)