Thursday, March 02, 2006

Problemi pri vzgoji rastlinja

Ja že kar vidim, tiste nasmeške na vaših obrazih, ki so se vam zarisali ob besedici "rastlinja". Žal ne bom dajala nobenih napotkov o vzgoji rožice, ki je pri nas prepovedano, dasiravno najdemo nasad teh rožic skoraj za vsako policijsko postajo.

Probleme mi dela moja kokosova palma. Vsak dan bolj ubogo zgleda in daje vtis, da se noben ne ukvarja z njo. Pa ni res!
Hranim jo z najboljšim Substral futrom.
Zalivam jo tako kot so mi naročili v cvetličarni! 2x na teden.
Vsak dan ji dodatno osvežim liste z razpršilom
Pogovarjam se z njo. Skoraj o vsem kar mi pade na glavo. (sliši preveč bolanosti - mogoče je to eden od razlogov njene vdanosti v skorajšnjo smrt). Predvajam ji kakovostno glasbo.
Še na rastline.com sem se logirala in prebrala nekaj priročnikov o vzgoji palm, samo za njeno dobro. Vendar nobenega efekat. Grozno!

Sedaj za vse posušene liste krivim centralno ogrevanje!! Ne vidim drugega vzroka.

7 comments:

Black Betty said...

ja sej sem napisala da se ful pogovarjam z njo. pomoje je lih to problem k ful neumnosti sliš ;)

LONELY RIDERka said...

tim posodla eno ful dobro kjnigo... sva z matko kuple k je Benji (fikus benjamin po domace) skorajda sel rakom zvizgat, no potem pa je prezivel in danes steje castitljivih 21 let ;)

miss.nymphee said...

men se je kaktus posušu...to je use kar mam za povedat v zvezi z rastlinami...:)

Black Betty said...

Jest ne maram rastlin sploh, razn če ni kanabis. Najbl na jetra mi grejo pa kaktusi moje drage mame, ker se zmer na njih nasadim. ne vem koj kurac se s to palmo ukvarjam v tako gromozanskem obsegu, skor je že hobi ratala. Sam res je grozn vidt k se kr suši, pa še delam use kar je u moji moči da nebi crknla. Očitno ma preveč samomorilska nagnjenja... (če se je pa rodila v sloveniji.. še dobr da ni med drugim tudi anoreksična samohranilka alkoholičarka)

Black Betty said...

Ja si morm nabavt eno tako, ki bo nadvse hvaležna in poganjala svoje liste in stebla s takšno radostjo in veseljem kot konoplja.. mogoče bom potem imela malce več veselja do vzgoje rožic in druge vrste rastlin.

Anonymous said...

en nasvet.. pusti rozo da zivi.. da ti sama pove, kdaj potrebuje vodo, da ti sama pove, ce potrebuje vec sonca ali temen prostor.. postavi jo dalec stran od radiatorja in mogoce zacne spet normalno ziveti..

izkusnje z orhidejo za 1200 sit.. po parih dneh odpadli cvetovi (itak), potem pa zacela tudi sama umirat, ko sem jo zalival po navodilih prodajalke.. potem se odlocil za povsem drugo metodo.. dal jo na najbolj hladno mesto v bajti in jo zalil vsake 14 dni.. ponovno zacela normalno rasti in po enem letu cveti kot nora (beri nova)ze 2 meseca.. sedaj sem isto naredil se z eno iz hoferja, ki pa je velika skoraj 1,5 metra.. in pricakujem cvetove v roku meseca :)

Black Betty said...

roža ni ob radiatorju sploh! pa tud govorit zaenkrat še ne zna.. čeprav jo učim ;)) hehe
dobila je zdej eno dozo sončne svetlobe (kokr je to le možno v tem vremenu) in substral pa še špricam jo vsak dan z vodo ;) ne vem več kaj še hoče...
;) hvala vsem za nasvete, bom sporočila kako bo v prihodnje z njo... in ali mi jo bo uspelo obuditi od mrtvih ;)