Friday, March 31, 2006

Bloody Friday

Ali je možno, da se ti komaj pričakani petek že ob 8.00 zjutraj takole zameri in nadreka?? Seveda. Pravzaprav ne vidim razloga zakaj ne. Ne vem čemu je razlog, ampak ne bi rada kar tako pavšalno obtoževala vse dežurne krivce, kot so vreme, PMS (za vse nejeverne tomaže, ja obstaja!), sestro, sodelavce, starce, radio Hit, ki je bil (zakaj že??) prižgan v kuhinji in oddajal neko glupo razlaganje samooklicanega filmskega "kritika", ki je nekaj boloumil o filmskem hitu pomladi - Prvinski nagon II z 48-letno Sharon Stone v jacuzziju in kolk je ta film cool, ker se od prve minute do konca dogajajo sami umori in res do konca ne veš za kaj gre. In za finiš doda, da mu tudi potem ni bilo kaj dosti več jasno. Ourajtiii, hoe cares??!

Moja ljuba sestrica, mi je na vprašanje komu hudiča svira radio, razodela, da pač našemu zlatemu odnašalcu ni dolgčas, ko je sam doma..aaa…Sam doma? A jaz sem pa podboj od vrat ali kaj?? In če že mora nek hrušč zganjat okoli zdolgočasnega psa, a more bit ravno nabruhani radio Hit? A slučajno psa zanimajo reklame in kaj počne Špelca te dni? Plizzzz.

Nasvet #1: Ne maram se zbujat z zvoki pobudaljenih reklam na radiu, še posebej ne tistih na Radiu Hit!! V bistvu mi gredo kocine pokonc kadarkoli kdo prižge Radio Hit!

Okej, mal sem tečna, nisem še dobila svoje kave v žile in radio Hit utruja do dile! Ugasnem radio, prižgem šporhet, vse z komaj napol odprtimi očmi in tipam za cukrom in kavo. Najdem cukr, ga zajamem z žlico in ker se mi je rokca malce tresla gre ves cuker po šporhteu. Faaaak! In potem panika, faaak KAVE NIII!!!?? Šit, kwa pa zdej?? Ej, ti tam gor, če sploh obstajaš, ne me jebat že navsezgodaj!! Pridem do svoje kave (smo imeli še eno skrito rezervo), nekak pridem tudi do službe. In to cela. Oh, kakšno olajšanje.

Nasvet #2: Ne se kregat z Black Betty vsaj do 11h dopoldne, sploh če se ni naspala. Naj poudarim, da mi to le redko uspeva.

Oh. Lej ga zlomka, sama v pisarni. Najs.. i was thinking Par-tey today! Well.. think again!! Ugotovim, da moram "usput" zavit še na 100 različnih koncev, kar sploh ne bi bil problem, če zunaj ne bi tako podrekano scal. In če ne bi bila brez dežnika. Grej. Super. Fantastično si rečem. No bom se jaz šla nepovabljeno obiskovalko malce kasneje, zdaj pa bi raje zabila svoj čas z nepotrebnim delom - fotokopiranjem, ki ga nadvse obožujem, sploh zato ker tudi fotokopirc obožuje mene! Oh, ja. Niti ne vem čist ziher, če sem se dotaknila enega gumba na fotokopircu ali pa sem samo položila papir na podajalec papirja (wauu.. lej, k vem kako se to imenuje v zakompliciranemu vokabularju kopirc majstrov). Jebiga, si mislim, zakaj d fak se jest s tem sploh zajebavam, če imam pa fotokopirnico pred gobcem.

In kličem gospoda kopirc majstra, da nej malce uleti in uredi tale problemčič. No.. speaking of. Guspot je pravkar upadel in sem bila kar takojci deležna vsega strokovnega znanaja o morebitnih odpadlih delčkih plastike.

Enivejs. Ja moj "D plan" je bil seveda, da bom, kot nemalokrat do sedaj v svojem kratkem a pestrem življenju odprla svoj "black book" o weirdotih na katere sem uspela nabasat, ali pa da bi neutrudljivo težila šestanjstlenikom, ki uživajo alkohol pred zlogaslnimi placi kot so naprimer Križanke, Stara pravna, Tivoli, Meta, Šica, Ortič in jim zatežila z nasveti o bogsigavedi že čem, plesala po mizah in metala kozarce v Holidejsu (just for fun, but RLY!) in se ga nenormalno natolkla in naslednji dan obujala (bolj primerna beseda bi bila, da bi skušala prebuditi) spomine, na preteklo noč. A me je ves ta entuziazem minil že ob 8.05 zjutraj. V bistvu, mi gre že tako na bad, da razmišljam o zasilnem ukrepu "trezni petek" s tono DVD-jev in poprej še obisk fitnesa in savne. MNJA.. se že vidim, ja ;))

Fak, sobota bo ziher raztur.

9 comments:

Anonymous said...

jst sm že ceu dan razpićkan za popizdit.
pa mam tak glavobol, da ne vem, kje mi bo glava počla :-)

Armandoxxx said...

Živčni, napeti, me ne morete prehiteti !??!

PERSEN POMIRJA !!!

pomaga če se ustaviš, pogledaš okol sebe in se začneš smejat sam seb !!!

Black Betty said...

Sicer se je razpoloženje po napisanem postu drastično spremenilo in energijski višek sem morala vložiti v delu. Tko.. zdej pa, ne zamerite mi, grem težit folku zuni.

PS. vem da danes bo bizaren dan...!

Anonymous said...

stara! Pridi na portugalko pa bos vidla da ti bo vse teklo kot po maslu.

Black Betty said...

Eh petek je pozabljen, sem bila doma in gnila. Je bla pa nedelja tolk bl fajn, sem šla mal na letališče kajtarje pogledat in v restavracijo na pijačko. Kajtarji pridno kajtajo in se ne pustijo motit, pa še noben jim z nebav v štrene ne skače. Mi padalci pa smo zaenkrat še prizemljeni, ker ni nobenga avjona. Grejo raj v sosednjo državo avstrijce ven metat, k so njihovi ojri bolj vredni od naših. :P

LONELY RIDERka said...

PM, kaj so mel za kajtat?!?!
jest sm pa poslala unmu cernetu mejl, kako je kej s tem kajtanjem in mi je takoj zacel ponujat neke capoverde na 1. maja (k da mam cajt pa dnar ane) , o tem pa tut besede ni reku
grrr...

Black Betty said...

Srce, ne sekiraj se. Mogoče je tip mislil da te zanima pač "tapravo" kajtanje. V Lescah so skoraj vsak vikend sam da mal vetrc zaveje ;) prideš ke .. in rečeš "bohdej" pa dvomim da te bojo z gajžlo preganjal stran od kajtov.

LONELY RIDERka said...

upam!
bom probala bit u ibr charming, pa se bom lepo oblekla, se leps namazala in za spremembo bom prijazna...majbe then it will work, pa bom dobila tistga prekletga zmaja v roke...

Black Betty said...

Ja sej ne vem kaj rajderka tolk komplicira. ;) Se pa res lohka zmenmo pa gremo skupaj tja, ker ji je pomoje neroden tkole upadt in težit :)

PS. Pa čimprej se pober ven iz kurca. Pa kaj sploh tam delaš?!!