Friday, March 24, 2006

Kaj je umetnost?

Da se v okrogli sobi v kot poserješ. (en glup vic)

Umetnost je zabit sliko na zid.
Danes (v bistvu že včeraj) sem opazovala kako trije dripci pribijajo gigantske slike na zid, zraven modrujejo in idealni postavitvi in kako določena slika vpliva na prostor. Oh-ov, ah-ov in Iii-jev, ki so zelo podrobno opisovali njihovo osebno mnenje o pobarvanih platnih, se tudi ni manjkalo.
In moj brezdušen, kičerajski, sprevržen kmečki um mi pravi: Od umetnosti se lepo živi. In le zakaj mi torej vsak umetnik, glasbenik ali kak drug faliran študent in luftar vbija v glavo, da se od tega pri nas ne da živeti?? Da so umetniki revni kot cerkvene podgane?? Da nimajo za burek?? Da nimajo za več plasten WC papir?
Pano polit z barvo stane dobrih 180 čukov (pa ni faking Picasso). Ena »Keith Hearring linea wannabe« pa tudi nekaj takega. In če tip proda v enem dnevu dve taki sliki, mu res ne gre slabo. Kajne?? No sej, kaj pa jaz sploh vem o tem!!??
Največji kranjski poet in veleum me nad tem mojim bentenjem poduči: »Ni važno, kaj je na slik. Važno je, da je čim dražja.« Slike za 12 jurjev, pač ne bo noben kupil. Sliko za 100-200, to pa že. In še orgazmično bodo vzklikali: »oooh« in »uuuhh« in »iiiiii«.

Tako, da od zdaj naprej bodo moje malarije naprodaj najmanj za 100 čukov. Ajd, majčke vam dam za 50%, ker so manjšega formata. Mojega Mačkona, pa si zaenkrat sploh ne more noben privoščit. Niti Bill Gates ne. Jebiga, je že v zasebni zbirki.
Umetnost je prodati dilo z nekaj potegi barve.

18 comments:

Armandoxxx said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Armandoxxx said...

ne umetnos je dat z ritko gol !

Armandoxxx said...

ti rabiš sam dobrega PR-a pa bojo tud tvoji (a tist je maček !?!?!?) mački šli za velike dinarje !

Black Betty said...

Ja, da ne bom narobe razumljena. Sej vem kako je, ne morš glih usak dan prodat 5 slik. Sam tiste krace lahko tudi jaz narišem (polijem) in jih prodam za velike pare. Mogoče sem pa sam preveč pričakovala, ker se je tolk govorilo o teh slikah. Al, mi pa sam ni ušeč stil od tega tipa. Hm.. who knows..

Black Betty said...

Ja uredu, če kdo kup enga.. jih loh tud 20 narišem ;)s skafandrom na glavi, da bojo še bolj vesoljski.
Pol jih lahko začnem delat še iz glinek, gibsa in brona v takih manjših verzijah, da se bo prah na njih nabiru, med tem ko bojo ždeli na policah med drugim kičem.

Black Betty said...

A loh kr kuj crknem?? ;) Jutr bo že vse razprodan ;)

Armandoxxx said...

lahko zrihtamo da te ubijejo .. pa pol vidmo če se mački kej dražje prodajajo :D .. joke :D ..

Black Betty said...

Ja a jih loh prej sploh naredim!! Kako se bo prodajal, če je sam en. Ta pa sploh ni naprodaj in resno dvomim, da ga bo trenutno imeči prodal. Čeprav res nikol ne veš.
Jest predlagam, da počakamo še mal z mojim umorom ;))
Jao... ming!!

Anonymous said...

umetnosst je prodat mojga kliota (letnik 97, 95K kilometrov, itn).....

sicer pa...ja...pizda sm pozabu...prekleti telefoni...sori

Black Betty said...

En moj frend je prodal Yugota! Za en six pack pirov ;) Vidš, da gre ;)

Anonymous said...

ne pijem pira...sej vem....ne me linčat...pa ne poznam depešov izpred 20 let...ne me linčat...

po se pa prašaš: "whu da fak je ta tomaš"? sledi podvprašanje: "zaka ga mam poklinganga"? :-)

in si misliš..."nah ja...ne morjo bit vsi pametni in lepi" :-)

in pol si potihm rečš "ah, bogi tomaž"

he he he

p.s.: jst bi mogu na dohodnini oddat posebno specifikacijo za olajšave "bluzenje" :-)

Black Betty said...

V tem primeru, bi meni država vrnila miljone. Ne, miljarde ;))

Poklingane vas mam zato, ker sem prelena, da bi vas iskala po siblogu!! ;)

sv3der said...

@betty: preden se boš stegnla pa le povej, da vsaj backupam tvoje izjave, mogoče bodo kdaj prov prišle na kaki dražbi. huh, eto, tut to je umetnost ...

Armandoxxx said...

na ebayu bomo prodajal Betty nebuloze :D

Black Betty said...

Hm, a loh tud prdnem, pa smrdečneže pol naprej prodate? ;))

Black Betty said...

@Ulala: hja, čist začasno ni uvord verfikejšna. Neki me tale blogspot.com zajebava. Hoče da utipkaš word verifikejšn pa sploh ne pokaže kombinacije. In kdo je tuki pol zmeden???? Jest al on ;)

Čukmajster said...

Mene pa pri "umetnosti" moti predvsem to, da se ta meri glede na ime umetnika in ne na kvaliteto umetniškega dela...Nek prijatelj mi je enkrat prikotalil, da bo svojga tiča namočil v nekaj barv in z njim potem otepal po platnu, na koncu pa remek delo prodal kot umetnost za hude pare...Hec je le v tem, da bi Picasso za isto delo pobral milijone, mojemu prijatelju pa bi se vsi režali, čeprav bi prinesel identično umetnino...Hec, ne...

Black Betty said...

Ja sej, pitam se jaz s čim je gospod narisal tisto kraco na platno in zabil svojih 5 minut nekega popoldneva, med tem ko se je šel sprdnit na WC.
Jih je pač narisal neki mag. umet. akad. slikar in ne jaz.
Bom poslikala in vam pokazala dokazni material ;)