Sunday, March 05, 2006

Ko bojo muhe zavladale svetu...


Ljudje, ki verjamejo v boga, mislijo, da je bog ustvaril človeka, ker mislijo, da je človek najpopolnejše živo bitje, ampak tudi človek je samo živalska vrsta in se bo razvil v drugo živalsko vrsto, ki bo pametnejša od človeka in bo ljudi zaprla v živalske vrtove , kot smo mi zaprli v živaslke vrtove šimpanze in gorile. Mogoče pa bo človek izumrl zaradi bolezni ali zaradi prehudo onesnaženega okolja in bodo ostale samo še žuželke in potem bodo muhe najpopolnejša živa bitja na svetu.


Misel iz knjige Marka Haddona The Curious Incident of the Dog in the Night-time

6 comments:

Anonymous said...

Hjah ko bodo zhuzhe vladale svetu, bo najbrzh takole: http://www.dumpalink.com/media/1132916898/Spoilsbury_Toast_Boy

In ja, to je najbolj bizarna zadeva, kar so jo zabelezhili moji okularni organi ta teden.
Pa ni zakej za Mr.Muskola. Ali tole ;)
ps. Pishe se JinX, ne pa takole nemarno z velikimi in malimi. Chrkami. Ts ts ts.

Black Betty said...

Oprosti JinX.. nisem hotla razkrit tvoje prave identitete ;)

Black Betty said...

in še odgovor na link zgoraj..
.. Ow you don't deserve to breathe little girl!!

Anonymous said...

Oh, zagotovljena privatnost torej ;) Well.. In time, you will call me Master. Then, we shall rule the universe as father and son.
My mucus tells me so.

Black Betty said...

well till then.. for you I'm Master Pain or just call me Betty ;)

Anonymous said...

Oh please. Call me Bitches.
(zdej bo pa mal dost spama pomoje ;))