Monday, March 13, 2006

Nateg tedna

Sprehajam se po Dunajski, mimo Ilirike Turizma in si ogledujem cene, ki jih imajo obešene na šipi. Egipt pol penzion, 6 dni samo 69.000,00 SIT, ok whatever dost džabe, sam zdaj ravno ne bi šla tja dol. Kdaj drugič. Okularni organ mi obstane, dih mi zastane, srce pa vztrepeta ob tabli z napisom Lizbona – Klagenfurt sitnih nekaj 27 čukov. Are you kidding me??!! In se že začnem slinit po šipi.
[fleš uklop] V šipi vidim svoj odsev, ki se sprehaja po portugalskih ulicah in si veselo prepeva in poskakuje po peščeni plaži.. aaa. [fleš izklop]
Helooo! Are you kidding me?? 27 čukov. 27 taužnt tolarjev.. to je pa res džabe, si rečem in skočim notri (ja z mano je bila tudi Lonli Rederka, priznam, sam ne bi se rada preveč ponavljala ;)). Poveva termine kdaj bi radi leteli. Bejba za šalterjem prijazno predlaga, da nama lahko naredi izračun, kolk naju bi to koštal, naredi parkrat *klof* *klof* po tipkovnici, vmes ji še rata izvesti en multitasking in pokliče kolegico. In vuala..


Gospodična iz Ilirike: »Ja to bi bilo 80 čukov, letita iz Klagenfurta do Lizbone + takse.
B.B.: »Aha. Se pravi 80 čukov za obe skupaj? Vprašam, zgolj iz navade, ker folk ponavadi zmeri naredi račun za vse prisotne.
Gospodična iz Ilirike: »Ne, 80 čukov za eno!«
L.R. in B.B. v en glas: »Ampak zunaj piše 27 čukov?!« Packi grdi!
Gospodična iz Ilirike: »Ja to je zgolj informativna cena. Hihihi« Ow we were just kidding.. hihi.
L.R. in B.B.: »Aja ok, pol pa kar mejte, ne hvala… greva z Easy Jetom al pa Raynairom», še rečeva in spizdiva ven. WTF??


Iyes, they were kidding me! Ilirika Turizem ima 1. april v začetku marca, zgleda.

14 comments:

Armandoxxx said...

ja lizbona ..

jebeno je z avionom, ker morš prestopat, pa se vleče k čreva do dol ..

how habout a har and we ho balistic !?

sej je sam
Distance: 2633km including 2529km on motorways
Time: 25h31 including 23h45 on motorways
kar pomeni če gremo 4je mora vsak vozit po 8 ur .. oz se jest javim da vozim več ali manj skoz, razen vmes kako uro spanca bi rabu.. to pa lahko pol mi mal se ustavimo kej pojemo pa je ..
cena bi bla pa nekje za bencin .. 500 ojrov :D + cestnine recimo nekje še 100 ojrov ..

suma sumarum .. cenej je z letalom pa prestopat .. sam čas je pa isti :D

Black Betty said...

ja sej vem, da avjon pride cnej k auto. Sam na šajbi piše 27 čukov al 29 (sej je vseen;))
rajnair pa itak pride še cnej, sam termin morš pravi izbrat ;)

Armandoxxx said...

mam u planu .. isto potovanje .. pač so me ufural u eno debilnost spet .. hehe

Black Betty said...

Jah če ne za prvomajske portugalska (k bi reeees rada šla) ap definitivno polet Barcelona in umes še skok u eno selo bliz Valencie se mi zdi ;) Uglavnem.. morm se spravt ven, k čene mi bo u glavi sam wwwhooo nardil! ;)

Armandoxxx said...

te razumem .. zato sem si jest rezerviral apartman za prvi maj u puli .. 6 dni debiliranja na kamenjaku :D
odštevam minute !

Black Betty said...

še razmišljam kako bi izsilila 2 mesca dopusta (en je čist premal!!)

Anonymous said...

Ej sam res, takisto sm gledala neki zanch as in "ulala dingdingdong kolk ugodno", pol pogledash pa un mikroskopski fine print pa videsh da pridejo taxe ipd. 1x do 2x drazhje. Umazane kapitalistichne manipulacije, puj jebemti.
Ni se mi dal do telefona da bi ti to sporochila, kolk je fajn da mash tale spam collector ;)

Black Betty said...

Ilirka ma še bolj fascinantne:
NY 2006: kličem gospodično kar na telefon, ker v ponudbi navajajo da ma en Holivud hotel VSE sobe opremljene z džakuziji in savnami!! Hahahaha.. A je to res? Gospodična iz Ilirike: Seveda, vse sobe imajo savne in džakuzije.. Jest: ??? Are you sure? Ja direktro prav da majo!.. Jest.. nezaupljivo: OK ?.. ja vse sobe majo savne in džakuzije...
Kje sem pol že spala?! V eni čumnati s tušem za barbike.. bemumast.
Ja sej sem tudi sama že mela idejo da bi dala naslov kej v smislu tega spam gnojišča, ampak je kamen v glavo nekak isto boleče ;)

Anonymous said...

alora... mam predlog.... precekiri mal net in te nove letalske druzbe, ki ti pac ne dajo lunch paketa...
mas pa karta + taxa caa. 15 do 18 cukov... tko da je kr pocen... lahk pa baje najdes se ceneje - moj frend je sel za 16 cukov v berlin in nazaj - buu?!

Anonymous said...

anonymous: pa kaj misls da z Betty ze par dni delava...to (Ilirika) je blo pac zgolj spotoma, sva misnle, da naju bo odresil muk kombiniranja razlicnih letalskih linij...

Anonymous said...

Betty, teshko nam, ki smo imel v hotelu za soseda hude terme =D Mene je na pojstli she peni chakal, tako da sm se lazhje vzhivela v vlogo ukrajinske kurbe.
Tush za barbike in TV ki gre samo do dolochene jakosti, LOL.

Anonymous said...

Ola, bejba!

Ja a res prides? Kk fajn!!!! Ja karte so full poceni drugac! Itak se pa splaca prit...bos vidla! Rada bi mela mesec pocitnic? Midve jih ze imama, pravo "poletje"... malo za luste, da bos cim prej prisla na obisk!!!
Lepo bodi, ta sitna sosolka

Black Betty said...

Ta sitna?! Halooo, ta sitna?? OOww tole morš pa razložit draga moja! :P
Ja za prvomajske nameravam pridt. Upam, da bom dubla kakšno ugodno varianto ;)

Black Betty said...

@Jinx: Oprosti, ampak če oni zagotavljajo neki, in ti plačaš ta "neki" pol oprosti ker pričakujem, da ta "neki" tud dobim. Pa če je to ravna banana al pa štirkotn paradajz.