Thursday, March 09, 2006

Fitfilija

Po precej dolgem epohalnem obdobju sem se spet malce pogledala v špegu in se zgrozila! Čez zimo sem čez sixpack pridno vzgojila mišelinko, ki se je kar lepo udomačila in verjetno ji na kraj pameti ne pade, da bi šla kam drugam. Na tehtnico si sploh ne upam stopit, ker se bojim, da bi jo zlomila. Res ne vem kako sem si upala takole zamaščena na cesto in kaj šele, da grem ven žurat. In novo leto pa sem si celo upala preživeti v kopalkah!! Si misliš??!! V kopalkah.. jebi ga, toplice pa to. No, mišelinki sem po kratkem in temeljitem razmisleku povedala naravnost, kar ji gre.. sori stara, ampak midve nekako nisva za skupi, nisva na isti valovni, it's me.. not you, I met somebody else, and you my dear must wanish. Tudi Arnijev* slogan bo šel pa-pa.

Tako v temu fitnesu, kot tudi v prejšnjem (ija.. sem že kar veteranka kar se tega tiče) se najdejo določene skupine dvigovalcev kviht in v tisti uri in pol sem jih imela čas podrobno prečekirat. V bistvu je bilo skoraj nemogoče, da jih ne bi.

Njihove skupne lastnost, po katerih jih prepoznaš tudi izven fitnesa (kolikor imaš srečo, da naletiš ravno na to redko priložnost) so neizbežne in sem jih nekako popredalčkala v štiri večje skupine.

- Prva večja skupina teh fitnes tipov so verjetno uibr športniki (ki so v mladosti igrali fuzbal na igrišču, držali za hokejsko palico in je malooo manjkalo pa bi prišli v reprezentanco ali celo na olimpijado), ki cele dneve gonijo kolo, dvigujejo uteži, tečejo, bildajo in so uglavnem hiperaktivni tipi sredi štiridesetih, petdesetih let, ki se v fitnesu največkrat slinijo okoli mladih deklic in jim pripovedujejo anekdote z jadranja oz. srfanja (tisti pod 30 let). Edina prednost opisanih je, da v svojem efektu, višku znanja in želji biti opažen radi dajo kak dober nasvet glede česarkoli kar ima posredno ali neposredno veze s fitnesom (sploh če si nov v fitnesu in si še baba povrhu!) in nadvse radi pomagajo, če je le v njihovih močeh. Seveda to nadvse cenim in sem jim za dane nasvete zelo hvaležna.

- Druga, malo manjša skupina (hvala bogu) spada v kategorijo menthaly challenged, simptomi te skupine so, da opazovani osebek težko artikulira svoje misli in ideje, še najbolj verjeto pa je, da jih sploh ne. Lahko pa dvignejo 100 kil!! WAU! Največkrat jih opazimo, kako stojijo pred špeglom in napenjajo svoje bicepse in tricepse, delajo skeri grimase, iz ust jim smrdi po čebuli in spuščajo čudne zvoke, katerim prevečkrat sledi še kakšen smrdečnež.

- Tretja skupina je povsem nenevarna, zato pa toliko bolj prfukjena. To so aerobičarke marsikatero bi lahko vrinili tudi v drugo skupino. Največkrat jih srečujemo v garderobi, kjer se nadvse rade gužvajo, ti fleširajo s svojimi obistnimi dojkami in večino časa preživijo v sosednjem kafiču na kavici in čik pavzi. To so dokaj radodarna in preprosta bitja, ki ne skoparijo s svojimi deodoranti, zgodbicami o raznih »džrkih«, ki so jih prevarali z ženo, nasveti kateri frizer ali maniker obvlada sceno in kam moram obvezno na masažo.

- Četrta skupina so bakice. Te so v vseh fitnesih iste. Njihov edini problem je, da vedno pridejo takrat, ko je največja gneča in s seboj skoraj obvezno pripeljejo še 20 drugih bakic. Potem zasedejo vsa kolesa in trenažerje za tek (in ostale aerobne zadeve) si prinesejo Cosmopolitana in knjigo Daniel Stell. Najbolj smeh pa je, ko jih opazuješ medtem ko laufajo. Ne vem, ali ti na stara leta res tolk na bad udar, da pozabiš kako se laufa, ampak čisto vsaka tako močno opleta z rokami, da me ves čas skrbi, da ne bom dobila kakšne na gobec.


Ima pa nov fitnes eno malo a nadvse pomembno lepo lastnost, ki je prejšnji žal ni imel. Vrtijo kul musko, kar je vse kar ni neka zatežena fitnes tehnaža iz lanskega ali predlanskega poletja (starejše se pa itak vsaj po letu dni pozabijo in so "out"). Včeraj je moje hvaležno uho celo uslišalo Bloc Party in nekaj hitov iz 80-ih.Hudooo!
* »Če ti ni treba teči, potem hodi; če ti ni treba hoditi, se usedi; če ti ni treba sedeti, se ulezi; če ti ni treba imeti odprtih oči, zaspi"

40 comments:

LONELY RIDERka said...

Ne ti zalt tvojga ex in mojega still fitnesa. Dejansko so se popravl, kar se muske tice, zadnje case spet zastonj dobivam brisace, ki jih redno pozabljam doma (res sem konfuzna ratala).
btw,s tipologijo folka se strinjam, pozabla si pa povedat, da obstaja v fitnesu se vrsta zensk med 20-30 leti, ki s svojimi popolnimi telesi in gibalnimi sposobnostmi zamorijo vse ostale zenske naokoli sebe (in zmedejo vecino tipov :)). heh,...o tem poznamo kar nekaj anekdot, ane? ;)

Black Betty said...

Hm. Pojma nimam o kom govoriš. V tvojem fitnesu se ful ne spomnem nobene take. V temu fitnesu pa jih sploh še nisem uočila (razn profesionalk), ki pa oblečene ne zgledajo tako, da bi kogar koli zamorile ali zmedle, kvečjemu sebe in kompas. Pač gora mišic.
Če pa že so.. so to zelo redka vrsta fitneserk, tko da jih težko posortiraš v kakšno skupino.

Black Betty said...

Aja slučajno misliš mene? ;)) Eh... no ne bi zdej o tem, lahko na kavi, ki si mi jo obljubila. ;))

jaka said...

ja spet bo treba mal sportat zacet. po novem letu sm ze dubu en napad zdravga zivlenja, zdej pa nc od nc

Anonymous said...

moja klasifikacija bi bla simple in ajnfah:

- tipi in
- bejbe

vsi se drulajo, če pride prilika, vsi so si fovš zaradi ostalih in vsi si gredo na živce, če jih je preveč k si gredo na živce.

Armandoxxx said...

Hvala za poduk .. naslednji teden se vpišem u fitnes ..

Black Betty said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Black Betty said...

@Jaka: jest sem mela skoz napade zdravega življenja, sam sem rabla kr lep čas, da sem pršla do fitnesa (čeprav je čez cesto).

@tomaz: ja sej bi se delno strinjala s tabo, če ne bi prevelikrat mela problema z mešanjem teh dveh vrst. Učasih res ne veš katerega spola je.

@MSN Čevapćić: me veseli, da sem saj enga še zainteresirala, sam da ne bo ostal samo pri besedah ;)

@blodnjak: Oh, ju tač maj tralalala maj ding ding gong ??!! ;))

Hja, tistih "40" kil (ne vem od ket ti ta cifra) me sicer sploh ne moti... mi je pa ogabna ta mišelinka o kateri govorim. Pa, da mi nau treba vse garderobe nove kupvat.

Armandoxxx said...

betty: ne bo ..
zdej k sem zgubu mišelin moram sam še nazaj mišice zgradit .. pol bom pa direkt za na plažo .. pa fuka bom u miru lahko fehtal. garant se najde kera k je tolk blont da bi bla z mano :D LOL

Black Betty said...

@Ulala: ja sam v ortiču jih tud mim grede dobiš ;) Sicer pa jest spadam v eno ful manjšo kategorijo, ki se je ne splača opisovat. Sem pa v bivšem fitnesu bila kr pridna (sam kurc k je bil na drugi strani mesta).

@MSN Čevapćić: ehe. si kar predstavljam kako kakšnim blond 16letnicam z bicepsi in tricepsi kažeš kje je plaža ali pa sladoled ;)

Armandoxxx said...

ne ne .. 18+ je moja izbira .. pedofistvo sem se šu pred 18im ;)

LONELY RIDERka said...

bova na kavi...btw, ne vem, kako nama je ratval vcasih zrihtat si zastonj foot massage s strani savnamajstra in sefa fitnessa, ampak od kar te ni, dobivam samo se povabila na koncerte, sah in biljard (sej ne da bi se branila, ampak bolj prov bi mi prsu en footmassage, sej ves, po enournem savnanju, lezoc na unih udobnih lezalnikih, grizljajoc jabucke in...oohhh, sploh ne bom nadaljevala...

btw, zdej mamo novo "ponudbo" - zanc sta se mi jac in savnamajster ponujala, da mi pomagata shujsat - their way - en zjutri, en zvecer...LOL...naj omenim, da to ni ponudba za vse clanice centra, logicno ;)) ampak, ce bi se ti vrnila, stavim glavo, da bi je bila delezna ;))

Unknown said...

kir fitnez je to

Black Betty said...

@Lonely Ridkerka: ja pa sej šah, koncerti in biljard so ja fajn zadeve, res ni glih footmassage, ampak roko na srce, tist je bla bolj površna masaža in sem že bila deležna kake boljše ;)

Glede "ponudbe" pa bom vidla če sploh deluje na teb. Če boš ti čez par tednov mela ful hudo postavo pridm tud jest ;).. aha. na to temo ti morm pokazat en ful dobr del od Drawn Together ;) za crknt smešn in bolano.;))

@MSN čevapćić: No lepo, da se ne greš pedofilije. sam glih zanč smo ugotavlal, da danes vse 16letnice zgledajo stare 20 ali več. Tko da le previdno in naj te ne zavede njihov izgled. Sej veš, najprej osebna potem pa vse ostalo ;))

Armandoxxx said...

Najprej preden da hlače dol mi mora osebno pokazat ! ;)

LONELY RIDERka said...

Betty: mam vse drawn together doma, nothing can suprise me.
ja, nisem glih sprejela ponudbe, ane ;)) mislm, blo mi je pa smesno za umret...pa 3x lohka ugibas na cigavem zelniku je zrasla ideja (dam ti namig - ni bil jac ;)) - aja pa btw, glede na to, kako si rekla tole - a ti men, da nimam hude postave?!?! ;)

ulala: men se fitness ne zdi mucenje - au contrare - men je zakon! ce so pa pac nemske klobasice in pivo nardile svoje, je pa treba mal tempo povecat, p a bomo kmalu na starem ;) tut jest se cist rada izplesem, problem je edin, da ne spijem samo enga piva...

el pablito: tist, k je najboljsi, najlepsi, najvecji ;))

Black Betty said...

Hehe se spomnim časov, ko sem jest mogla namesto Lonely Riderke osebno kazat. ;))

LONELY RIDERka said...

hehe, jst tut...ne bi mela nic proti, ce jo se kdaj...recimo, ko mi bo kak cop moril, ker grem narobe cez cesto, se lahko mirno javis in das svojo osebno ;)
Kaj pravs?

Black Betty said...

veš kwa, mene so kapsi lih prejšnjo soboto oz. nedeljo razdevičl ko so me na radar dobil. Usmilili so se me pik, sem jih pa zato fasala po denarnici. Tko da kakšnim tipom z grdimi kapami in čudnimi čevli jest že nam kazala osebne.. sploh pa ne namest tebe!! Sorry sam no no no! Pa drugič na zeleno počak!

Armandoxxx said...

welcome to the paying club ! 100K sit meseca februarja :/

Anonymous said...

blodnjak: poduči me o tem Guntharjevem vokabularju?! kaj zamujam?!

Black Betty said...

Ja iz fitnesa v avto na cesto na radar.. a ni logično?? ;))
No ne boš verjela ket so mene. V KR na laborah pr tisti bencinski k je ene 50 m od znaka za konc naselja. Jest sem se pa vozila okol po kranju k sem iskala benzo! Konč najdem eno k je odprta ob enih zjutri.. hočm dam... pežojčk mal prehitr.. jest mal premal bremzala..in evo me. Sicer me je sram priznat... k je čevapćič omenu 100 čukov. ampak zdilala sem se za 5 čukov pa brez pik ;) hahahaha.. (k loh bi dobila več) tile kranski polcaji so pa mnogo bolj prjazni kot ljubljanski. ;)

@tomaz: mas pr men pod cool post sajt od guntherja.. (ah nevedneži!)
drgač sem pa na začetku tega blogerskega maratona pridelala en post samo o njemu ;) z linki do hudih komadov. Gunther stajl rulz!!

Black Betty said...

@tomaz: še enkra sam zate ;))

http://betmenka.blogspot.com/2006/01/gnther-pleasureman.html
gunther je religija ;)

Black Betty said...

stara moja.. jest to merim v skokih ;)) in 5 čukov je en skok pa še za dva pera ti ostane ;)
Ubistvu sem se šele letos čez zimo k nism mogla nč skakat spet navadla na tolarsko valuto.. evo pa jo bomo mogl zamenjat za evro. ;)

Black Betty said...

Ijoj.. da nam jest nakonc kriva da boš padla izpit. Marš se učit!!!

Black Betty said...

ti bom svetovala isto kot tomažu. Res ne vem zakaj noben ne gleda na mojmu sajtu pod "cool stuff" ker z razlogom piše tam beseda "cool".. ;)

Black Betty said...

Za jutri: Ja na lescah sem skor usak vikend če je vreme in ni nizke oblačnosti. in skok ni samo 2.000 ampak je mal več :(( Imam opremo, skačem v timu (solo je res beda!)... pa učas tud za kak kajt poprimem k jih kr pustite tam ležat na tleh. bogi kajti ;)

Black Betty said...

sam se morš res jit učit, ker ti ekonomika oz. matematika ne gre lih najboljš. Rekla sem da je 5 čukov skor tolk k en skok in še za dva pera ti ostane (pivo pa ni glih 1500.. sploh pa ne na lescah ;))

LONELY RIDERka said...

ulala - kite??!! start talking...as in sola kijtanja stuff?!? start talking se enkrat...k me zanima kok pride in to...mal vec napis!

Black Betty said...

Ulala morš probat, pa sama občutit kakšen je filing.
Prosti pad je d best, sploh ko enkrat tolk obvladaš da lahko skačeš s kolegi sopadalci in je žur v zraku.. hehe začetki so bli tud fajn.. k smo se poskušal lovit pa ni šlo.. pa smo en mim druzga frčal tm ene 200km na uro.. ;)

Kajtat pa morš jit spet obvezno!! Tudi jaz sem že razmišljala, da bi si kak mali kait ubodla za začetek. Pol pa se kej vidmo spomlad na letališču in ti kej več povem, ti mi pa lahko daš kak nasvet kak kait kupit in kje (zaenkrat vem sam za Dalija da jih dela.. poznaš ti še koga?)

LONELY RIDERka said...

ejj, tnx, Ulala!
lansk let enkrat sem prosila enga tipa na morju, ki je bil iz Lesc/Radolce, ce bi mi pac lohka zrihtu cifro teh modelov, ki to tm delajo...no, ker me je tip pol maloreceno skoz neki klicaru, se izogibam tut unmu koncu in jo cez radolco in lesce samo picim 100km cez (mislm da je tok omejitev tm, ne;)).
ampak kul, tnx, ful dobr...bomo stopil v kontakt

LONELY RIDERka said...

ja, sej za cerneta sm slisala da je kul in od njega kontakt bi mogu un debil zrihtat...anyways, mogoce mi bo letos koncno ratal se s kajtanjem zacet...;))
ni ga cez veter...jst ze vem ;)

Anonymous said...

a potem res folk hodi v fitness, da bi shujsal :evil:

Black Betty said...

@Ulala: mislm, da se ti ne bo potrebno preveč mučit z vleko v lesce ;))

@had: ne da bi shujšal, ampak pridobil na mišičnem tonusu ;) :P - tko prav moj inštruktor, k med drugim tud pove, da ful nč ne poslušam.. hm i wonder why ;)

LONELY RIDERka said...

ulala: jest bom sla kr prostovoljno zraven, me ne bo treba silt ;) sem glih danes veselo obvestila kolega s faxa, da bomo kot kaze koncno zacel kajtat, in ma zdej kar neki vec motivacije za studirat ;)

had: ja, itak ;) kaj si pa ti mislu? da se hodmo tja v spegu gledat...;)) drug razlog je pa pridobivanje misic - z Betty ze veva, da jih vsaka pri svojem sportu rabva ;))

Anonymous said...

Smeh, "pridobivanje misic", ko da jih v Sloveniji nimamo zadost za vsako titulo =D
"Protokol = prestol." "Las Vegas -> nevem kje je to, ne tko težko spraševat, ihihi".
Mimosunki pač. Oprostitute. Grem Družino brat. Saj bi o tem tudi kej napisala, pa Lonelyriderka preferira zgolj blogerje, bes vas plentaj ;)

LONELY RIDERka said...

Ulala: velja!

btw, Betty, cestitam za izbor teme. 51 komentarjev, ni svoh, ni svoh ;))

Black Betty said...

Ulala in L.Riderka: sam povejta kdaj ;)

In L. Riderka: kaj ma tema kle veze ?? ;))

LONELY RIDERka said...

pojma nimam, ampak je kot kaze palila za to, da smo se razgovoril o tem in onem ;)

Black Betty said...

dong.. sem se zatipkala ;) jebi ga.. tud jest sem kdaj zmotim.