Sunday, March 12, 2006

Naravni sovražnik no. 1

Jaz sama sebi!!
Moram priznati, da sem še rahlo sjebana od petka. Regeneracija me je tokrat pustila na cedilu. In cel vikend je nekako minil v obnavljanju možganskih celic in »i feel very sick« vzdušju. Pustimo to, da je bila količina zaužitih substanc dokaj minimalna (ena srebrna radgonska, pivo, martini, še eno pivo iz torbice, pol piva od Lonely Riderke in Kokta), je pa res, da so bile te absolutno preveč različne. In NE gre mešat različnih vrst alkohola, še manj gre mešat alko še s kakšnimi drugimi substancami. In ziher je bila kriva kokota! Ziher! Mora bit! Ker me je odneslo wuuuuhuuu wholala. Ko sem se spet srečala, sem sedela na avtobusni postaji s celim hamburgerjem v roki, ura pa je bila ene štiri zjutraj. Edin kar mi ne gre v glavo je to, da mi ni znesl pridet na trolo, ki je ziher ustavila ene 2 metra stran od mene, če sem že ravno bila na avtobusni postaji. Hamburger je druga možna stvar, ki jo krivim za slabo počutje naslednji dan.

Dejstvo je, da mi manjkata minimalno ene dve uri zgodnje sobotnega veseljačenja (jaz, ki prenesem ful alkohola in vedno vem kaj delam!!), v maloro pa je šla tudi cela sobota. No, ne čist brez veze.. ampak, dost bliz. Hvala mami za kabelsko televizijo in Cartoon Network, ki v takih obupnih sobotah blagodejno vpliva na mojo postpetkovo fazo obnavljanja vitalnih delov. In hvala njemu, ki me je peljal na burek, ki je bila tisto soboto edina hrana, ki sem jo lahko spravila vase, čeprav sem mogla pred tem pridno popiti deci refoška. Ne vem več zakaj, aja, sobota kao....dd. Danes pa še na primorsko burjo in svež morski zrak. Samo burek pač ne pomaga.

No, ko sem že pri bednobednih stvareh korajžno priklikam do ene internetne strani. Mogoče bo kakšno teto zanimal, ker tudi tiste ki so najbolj zavzete aerobičarke, hudo skini izgledajoče manekene tipa Kate Moss, bejbe s telesom breskvice iz vipavske doline ali čisto navadne obične gospodinje, s(m)o ogrožene s strani same sebe in gravitacije. Ekola.

Fucking scary.. isn't it ??!!

(ps. Zanimiva je izbira košarice in prezentacija, ki ti nazorno prikaže kaj se dogaja s tvojimi joškami, če nosiš navaden modrc, ali bože nedaj, da hodiš po svetu brez njega!!)

17 comments:

Armandoxxx said...

ne ga popivat če ga ne preneseš :D

Black Betty said...

sej sem rekla, da ga jest ful nesem in za vse krivim kokto in tist hamburger ;))) :D :P
Sem bla pa celo soboto k, da bi dala kemoterapijo za sabo. čist na bad !!

miss.nymphee said...

Jst teh modrcou ne štekam...sicer sm se pa odločla da en mesc ne dam sploh modrca gor...no dons ga mam ampak mislm da je to prvič u 14-ih dneh...tišči me...:S

LONELY RIDERka said...

peesda stari, nisem vedla, da se running smatra pod extremno obremenitev joskov (jahanje je nekak logicno no, ampak running; no ja, verjetno jest bol trimckam v primerjavi s tole teto;))...bo treba nabavt tole - dejansko je oblikovanje se kar spodobno...navadno so ti sportni modrci grdi za umret

Black Betty said...

ja sej so napisal (ne vem kolk je to res, k nisem šla preverjat na aplikativnem primeru), da se med fizično aktivnostjo lahko joški guncajo v razpono 14 cm!! Mislm.. 14 cm!! WTF??!!

Men se zdi še bolj skeri kaj se ti loh zgodi če ga ne nosiš (vidla na lastne očit eno uibr feministko iz dojčland). BREH!!

miss.nymphee said...

That would be me...;)

moja verify beseda je: lesbsamg...:)

Black Betty said...

nimfa: ja ok si bl ploh, ampak tud to še ne pomen, da se ti ne morjo povest. ;))

nošnja mordca je pa itak bl stvar prepričanja, religije in dobrega okusa ;)

miss.nymphee said...

No ja...prtožu se še nuben ni nad njimi...sam jst...ma to je čist po babje...večno nezadovolne...ampak sj so mi ušeč...(matr o joškah razpraulam)...skratka kaj sm hotla povedat...zdj...po testnem obdobju brez modrca se mi zdi da bi to mogla že ceu lajf počet...sj majo majčke oporo pa fajn stisnejo tiste 2 pomarančke pa spodne majčke od intimissimi so tut čist hudobne...zdj me pa mika da bi še hlačke mau na stran dala...nikol sicr nism bla pristaš tega ampk zanč sm slučajn pozabla da sm pod trenerko brez hlačk k sm šla u štacuno in sm se celo pot nasmihala...je biu fajn občutk...mislm da morm od tega še kakšn post spisat...zaenkrat sm ti dost comente zasvinjala...;)

Black Betty said...

Nimf: Sledi svojemu občutku. Kwa pa?! ;))
Sam pol morš pričakovati, da te bo zdej vsak uprašu a maš gate dons slučajn gor ;) Folk bo pa stave pobiral kaj maš ti dons na seb/ oz. nimaš.

Anonymous said...

punce.. brez slikovnega materiala moski ne vemo o cem govorite :evil:

miss.nymphee said...

had slikovnega materiala je več kot dovolj...;)

kar se pa tebe betka tiče pa morm priznt da so se potrdile prou use moje zle slutnje...bjbi ti si genialka...pa to ti je biznis...voham dnar...sam še to morm mal definirat kako bi se usega skup prouzaprou lotla...;)

Black Betty said...

Zanimivo kako folk iz usake moje tepe pobere idejo kako pridelati denar ;))
Jest že vem kako bi se lahko tega lotila ;)) Simpl... k pimpl ;)

Black Betty said...

tepe=teme ;)) valda ;)

Black Betty said...

jaz tudi ne! ;)

LONELY RIDERka said...

js sm pa uceri v fitnesu ugotavlala, da ne bi blo nc narobe, ce si ga ubodem...glede na majhnost mojih josk sm bla zihr da ga ne potrebujem...anyways, mislm da sm odkrila razlog, zakaj gre en model zmeri za mano bicikl vozt k laufam...zato ker je TV nad mojo tekalno stezo...ja, kaj ste pa mislil, da zrt bouncing boobies?!;))

Black Betty said...

itak da zrd Tv-ja, kaj bi druzga. ej Miss nimfa hot v naš fitnes. Sem zanč uočila eno brez modrca, pa še gumbki so ji tko fajn vn štrlel, da so se vsi tipi z njo hotl ment ;)

LONELY RIDERka said...

@Ulala: dolgorocno se fantje ne bodo menil za nobeno od nas - sej ves, mora bit mlada pa lepa...;))