Sunday, March 26, 2006

The memory blank

Ow maj goš, ow maj goš!
Nekak sem se zadnje časa malce zamislila nad sabo in svojim početjem. Sploh, ker ga takole nemarno razgaljam na internetu in kvasim buče. Ko te enkrat začne folk v popolnoma treznem stanju, ko greš ravno iz službe, spraševati »kwajedej stara, as že koma?«, človeku ne preostane drugega, kot da zorganizira en u izi tarok party in lagano srka vince in se zakaja v varnem okolju ljubega doma. Iz nekega neznanega razloga, ki ga ve samo weirdo, ki živi v moji mali glavi, sem v goste povabila tudi okolici in našemu domu destruktivno srfarko. Wrong. Wrong.Wrong.

To je bilo znamenje, da se moram obvezno udeležiti rojstnodnevne zabave + ekskluzivnega koncerta Aljota in njegovih pojočih dečkov, katerih slogan je dokaj enostaven in preprost »joške ven«. Spremljevalna zabava poleg kazanja jošk, je bil mini turnir v namiznem kalčotu, kjer sem pri ogrevanju razturala, a zaradi napak v obrambi golmana Vitota popušila, kot naši na olimpijskih igrah. Potem sem v »ta zaresnem« delu zamenjala soigralca in izbrala Bolfarja, ki o kalčotu, takšnem ali drugačnem, pa naj gre za hokej ali košarko NIMA blage veze, a vendar igrala na začetniško srečo. Wrong. Wrong. Wrong. Sva še bolj popušila kot z Vitotom.

Stvar se je bizarno končala s prepevanjem slovenskih komadov tipa »moja punca ima črno muco«, ko sem se zalotila, da veselo zategujem zraven. Fuck!
Ija vem!!! Jebiga, večja kot je stopnja alkohola v krvi, bolj obskuren je repertoar komadov, ki jih bomo prepevali. Tokrat mi ne preostane drugega, kot da zopet zlorabim nadvse priročno in uporabno sredstvo – luknja v spominu.

Yekshemesh!

8 comments:

LONELY RIDERka said...

smeh, stara...sam jest sm se tut resno zamislila sama nad sabo; sem rekla, da v petek ne bom pila pa sem; v soboto nisem mislila, pa na koncu sem; za nedeljo pa si res nisem mislila, da bo sploh prilika za kaj tacega...sem pozabla, da so sami surferi na kupu in logicno pivo...skrbi me, da bom dobila Fancijevo bolezen (ki ni fina, ker ni ljubezen...ah, ta Jan "Enoobrvi" Plestenjak, s kje si se pa ti vzel?!:)))

Black Betty said...

men se to že resno pozna!
spet hodim okol brez mobiča (tokrat mam saj denarnico s sabo)
in še taužnt drugih razlogov zakaj sem trenutno na nekem xy planteu ali pa sem z njega. kdo ve. ampak definitivno nisem prizemljena. dogaja v nulo.. pa samo od kave !!!

Armandoxxx said...

ja ja .. kava je kriva .. priznaj da je to od rojstva :D LOL ;)

Black Betty said...

ne od rojstva zihr ni. je pa mogoče od pubertete ;)

Anonymous said...

Krizhana gora, Betty, ti gre na slabsh ker me premal vidish (kwa pa morem, ves prosti cajt zabijem s spamanjem Riderkinega bloga, zdej ko lah), v 5k bo bolje, ko te vzamem pod svojo perut, muuuaaahhahaha. (vijem roke, zategujem kotichke ust)
Pa she pruchko in plastichen glazh prinesem za Riderko, da nau katastrofe..

Black Betty said...

UH, oh, wau,

...s prekrižanimi rokami in zazrta nekam daleč stran komaj čakam na trenutek, da tvoje pokvarjene peruti zaprhutajo in se me dotaknejo ;)

Plizzz jinx tejk me to jur lider..mislm.. diler ;)

Anonymous said...

Only if you take me to your liter..
... In-the-sequel! (remember Kung Pow)

Black Betty said...

Ja to bi bilo zelo fajn še 245-ič vidt ;)