Sunday, March 19, 2006

Hook on!!

Sem se odločila, da o kakšnih petkovin ali sobotnih izpadih ne bom več pisala (oz. vsaj ne vsak vikend). Predvsem zato, da se ne bom preveč ponavlala, pa da tista dva bralca, ki me še ne poznata a kljub temu celo bereta blog, ne bosta mislila, da sem ena zapita in zadrogirana baba. Tisti trije moji RL soblogisti in brezblogisti ki občasno priklikajo do Kamna, pa itak to že vejo.

Bom pa z veseljem linkala še kakšne stare bolanosti, ker kaj je lepšega in bolj super, da te zjutraj prebudijo ritmi Davida-ungha chaka, Indiana Jones filing, Robin Hood stajling in James Bond akrobacije, ungha chaka-Hasselhoffa.

Just hook on a feeling!

Sam res. Model ima manj glasbenega talenta kot Danijel Murko, da o njegovem igralskem talentu sploh ne govorim, ker so njegove filmske »stvaritve« bolj lejm in lesene, kot naša bukev na dvorišču. Bolečina za moj okoluarni organ.

Kar me skrbi je to, da mu še vedno rata imet svoje fan klube in na tisoče oboževalcev, ki bojo gledal vsak bedn del Bejbvoča in poslušali njegov »neki chaka, koga chaka«. Jap res, tip je živa legenda. Ker, kateri moški je še toliko storil za svet s svojim ljubavnim tepihom in s prepevanjem osladnih komadov tipa »hej ho, gremo na Jamajko« ali neki tazga in kljub temu postal Bog za tisoče deklic, mam in žena, sex simbol za pedre in zgled za doma ležeče, tv-silikonjoške zjajoče družinske tipe, ki se palijo na njegovo manly-hairy podobo. *pohotno klikni tukaj*


Kako mu to rata, bi se vprašal navaden smrtnik. Zaenkrat mi je še najbližje logična faustova hipoteza, ki pravi, da je David očitno prodal svojo dušo hudiču v zameno za večno slavo in oboževanje. Jup. Must be that!
Lahko bi bilo pa tudi to, da se tip samo dela, da je tako breztalenten in nas nateguje. V resnici pa je nek u ibr talentiran filmmejker in glasbenik, ki brije norce iz nas. Hm.

In za konec še: »Ode to David Hasselhoff«
We worship you, worship you, David Hasselhoff!
Where do you live? In a castle of course,
with lawns awash with your fans,
glorious choruses, playing of bands,
the joy and delerium of being quite near
to Hasselhoff! Hasselhoff! Hasselhoff's here!
We adore you, beseech you, implore you oh lord,
drop down your shield and show us your sword!
One time we tried to hire out a glider
to fly over you and Kitt filming Knight Rider.
Then into an elephant I cut a gray notch
before sitting down to see you in Bay Watch.
The Hasselhoff doll that I keep in my room
full size with a jacket that I pray to in times of prospective doom,
it saves me, delivers me, exports me to lands
where I'm shielded from danger by your gentle hands.
But most of all we adore your heavy brown hair,
your muscular body and jaw firm and square.
Oh Hasselhoff, Hasselhoff, Hasselhoff D -
you're more of a man than I'll ever be!

Written with respect and awe by Jem.

9 comments:

Anonymous said...

v bistvu so tudi petkove in sobotne dogodivscine zabavne :) pa ceprav te ne poznam, jih preberem.. se pravi, da se en manjka :)

Black Betty said...

No, kot sem rekla pustimo moje vikendaške izpade tam kjer so. Out.
Drgač pa Ulala ne se preveč sekirat,avtor ode se je zajebaval. Sem skoraj 100% ;)

Had: torej si že četrti :)o matr, pol pa res ne smem pretiravat z vikend dogodviščinami.
(no sej sam ta vikend se mi pa res ni dal, bom naslednjič, obljubim)

sv3der said...

dejvid je car!

jest bi tut cele dneve tekal po plaži s puncami v kopalkah in jim vpil: get in the water and get wet :)))))) yeah, moj traumđob

-sv3

ps: moi, 5.??

Black Betty said...

torej, kaj pol obvelja teza, da je tip multitalentiran in se samo dela, da ne zna igrat, da lahko teka po plaži z bejbvočkami?

Glasbeni talent pa še zmeraj ostaja uganka...

sv3der said...

hmm, niti ne, če pa skriva talent, ga skriva tako zelo dobro, kot skriva bush svojo splošno razgledanost.

dejvid je kul, ker je dokazal, da ne rabiš met veliko soli v glavi, da postaneš predmet zavisti premnogih moških po svetu. that´s my point. I envy him that bloody job in swimming suits. sploh, če pomisliš kako globoke in dolge dialoge so imeli v babewatchu. v tej panogi se znjim lahko kosa samo še arni.

hough

-bralec

glede glasbenega talent: v sosednji nemčiji je še vedno zvezda. tako kot atomik harmonik, hmmm, slednji kot vem še vedno harajo po slo, ts ts ts ...

Black Betty said...

jp, na avstrijski lestvici je bil z zadnim hitom celo na 11 mestu ko ga je lansiral ven ;)) wauuu..
sicer pa ni težko biti kul zabit kosmatnež in zraven še lim za bejbe. ;) *pisofkejk*
Npr: jan-Enoobrvni-škofjalokajenaprimorkskem-Plestenjak

Anonymous said...

hmm.. glede na to, da nas je kar dosti.. kdaj bo spoznavni vecer :)))))

oz. blog party..

Black Betty said...

Huh tri blogerke ga mamo v sredo v zagrebu očitno ;) mogoče še kdo upade ?? Ulala pa se je javla na tečaj hitregla zlaganja padal ;)) hihi

Black Betty said...

Ups. Se mi je zatipkalo. Ni Danijem Murko ampak Damijan Murko (bemusunce, me zna kdo še tožt za tole ;))