Monday, March 06, 2006

Snegovanje

Nekdo tam zgoraj se je odločil, da smo imeli letos več kot premalo snega in nam je vrgel včerajšnjo dozo snega, ki je veselo priletelo z neba in spravljalo v obup voznike avtomobilov. Medtem, ko so si oni pulili lase, sem se jim jaz privoščljivo smejala in uživala v hitri vožnji (35 km/h) po snegu in hitela na pot proti nočnemu snegovanju. Veselje je bilo predvsem moje in po deci, dva refoška (dvojno veselje), z lopato za kidanje v roki ter pripravljeno municijo za kepanje, sem bila pripravljena na spopad civilizacij. Ena baba proti dvema descoma. Sam kurc, ker so udeleženci nedeljskega snegovanja konstantno ignorirali moje entuziastično obmetavanje s snežnimi kepami. Tako sem bila malodane prisiljena valiti gigantske kepe in garati kot suženj, da sta nastali 7. in 8. čudo sveta. Foto Zoki in Aljažev grad.














Ker se je grdo hvaliti s tujim delom, naj dodam, da sem resnično bila samo mali ubogi črnček in valila debele snežne kugle po dvorišču (zdej vem kako so se počutili sužnji pri gradnji piramid). Deci (deci mislm tipi, da ne bo kdo zamenja z zgoraj omenjenim deci refoška) pa so dodali svoj master finišing. Ampak še zmeraj menim, da sem opravila levji delež Foto Zokija, zvaliti toliko snega na kup tudi ni ravno pis of kejk. A, ne??!! Pa še tisti nipl pirsing na Foto Zokiju, moj umetniški dodatek so kasneje užaljeno odstranili.

Dvametrski Foto Zoki je na ogled na Pungertu v Kranju, verjetno samo do danes zjutraj.

10 comments:

bolfar said...

Poročilo s terena:
Sonce je opravilo svoje.
"Zoki se je najprej nagnu, poj pa padu. Aljažev grad je pa še postavlen," tko pravjo.

Black Betty said...

preveč spil in se nagnil.... zoki zoki ;)

LONELY RIDERka said...

zdej vem, koga moram nasledn let poklicat, da gre z mano gradove v Crno delat ;))

Black Betty said...

@blodnjak: a zgledam kot gradbinc slučajno al kaj? ;)

@lonely riderka:sej smo se neki menil.. pa nis bla lih zainteresirana preveč ;)

LONELY RIDERka said...

to je pa zato, ker sem bla ob casu v Avstriji na smucariji...otherwise bi sla z veseljem, sam k je ponavad tko, da se najprej ful menmo, pol pa vse en dan prej v vodo pade (the story of last year). Vem, ti nisi bla nc kriva...sam doloceni osebki pa znajo zmeri zajebat situacijo...

Black Betty said...

sicer pa bo kmal poletje in bomo lahko delal gradove iz peska. Jaz se bom pa specializirala za gradove v/na oblakih ;)

Anonymous said...

tale zadnja ideja ni slaba.. :evil: v bistvu bi jo posvojil.. in zacel prodajati ljudem to.. lahko bi izbirali majhne, vecje, malce vecje, ali pa celo velike gradove.. in to za primerno ceno.. seveda v eurih, da ne bi krsil cesa :)

hmm.. lepo je videti snezake, oz. skulpture, ki nastajajo pod rokami.. jaz sem bolj lene sorte in pocakam, da mi spluzijo cesto in potem iz tistega kupa naredim iglu.. oz. samo luknjo naredim notri in imam iglu do junija :)

Black Betty said...

Oprosti hadek, sam mislm da tko simpl pa tud ne bo šlo:) glede na to da je moja ideja ;) haha. Sem pa odprta do zanimivih predlogov, ki vsebujejo kakšne procente od prodaje :P

Anonymous said...

ok ok.. tudi zenske niste vec, kar ste bile :) lahko pa ti nazaj prodam mojo idejo, pa jaz dobim procente.. to bi slo :evil:

Black Betty said...

kaj pa nej bi bila ta ideja.. način lažjega štetja ovac med spanjem, ki je do ovce natančen in se nikoli ne zmoti??? Prodam za 99.990,00 SIT (lahko na 12 obrokov).. in če pokličete v naslednje pou ure dobite še vzglavnik za darilo, ki stane samo 6.990,00 siT.