Saturday, March 25, 2006

You're so gay!

Filo moment nekega potheada: "Danes je ful nobel bit peder! To sploh ni več žalitev, ampak modna muha. Še na fuzbalu se ne morš več sodniku dret "sudja pederu" ali "jebem ti mater", ker je velika verjetnost, da ti bo ponudil: "Nemoj mame, jebi mene!"

Kot fejk psihiatrinja ugotavljam, da je čedalje več mojih frendov gejev. Če ne gejev, pa vsaj prikritih gejev, ki še niso prišli ven iz svoje roza plišaste omare. In to dejstvo neutrudno zanikajo in zavračajo. Kako to vem? Pač vem - ženska intuicija.

Po depeche moodovskem slikovnem prispevku, pa se je ta moja teza le potrdila.


Za vse nejeverne tomaže.
Take this *Gay-test*


PS: Tale post je nastal po polurnem pranju moje možganske celice s strani gej parčka iz fitnesa

12 comments:

Anonymous said...

Electric Six: Gay bar. Polagam vam na poljuben organ, da je ta spot treba snet in gledat, kajti gejevstvo je pach moderno ;)

Black Betty said...

@Jinx: Kolks ti kul! Ziher si gay, ane ;)
Sej bi linkala, sam linka nimam kje vzeti.

Black Betty said...

Obe verziji sta kul ;) - pozabla dodat. Čeprav una z Bushem in Tonyjem je dobra prevsem zato, ker se je en tolk zelo potrudu, da se slika in zvok ujemata ;)

Anonymous said...

jaz pa nisem gay, pač nisem nobl :D

Black Betty said...

Really A??? Ne verjamem. ;)

Anonymous said...

Really, really... haha, po čem sklepaš da bi bil? :D

Black Betty said...

hm, pa si sploh rešil gejiš testek? ;)

Black Betty said...

No, sej men so nekateri, ne spet usi geji čist kul osebe. Obolevala sem sam ko sem bla ful dolg zagledana v enga kodrolasega soseda (ubistvu sem se palila na njegove svedre), potem sem mu par let kasneje, ko ni blo več ne duha in ne sluha o prelepih kodrčkih izpovedala svojo najstniško zacopanost, on pa meni svojo homosekusalno usmerjenost. Kasneje sva se ga zapušila in ugotavljala kolk lajf ni fer. ;)

Black Betty said...

@Mo: wau še ena dipešerka ;)me liky liky ;)

Black Betty said...

vsi? kaj to pomeni vsi? a je to en ali dva ali je ta številka mnogo večja. Ker pol je čas, da se začneš sekirat in kamenjat ;) hehe kidding.

Black Betty said...

Težko nam str8 bejbam v svetu gejev. Sicer pa glej na to pozivitno.. saj nekdo opazi, da si bila pri frizerju, te tolaži in veš, da ne bo zlorabil tvoje žalosti za kak sex iz obupa ;), gre v šoping s tabo in ne oboleva, ko mora hoditi s teboj iz štacune v štacuno in prenašati tvoje bentenje nad vsem grdim in groznim, sploh ko zagledaš hlače na korenčka JUCK!! Vsi str8 tipi bi že zdavnaj pobegnili na cigaret, pir ali žbe.. on pa prav uživa s teboj v šopingu. Je pa res, da poznam tudi kakšnega "strejtarja" (saj on pravi, da je strejtar), ki nadvse uživa tudi v tem ;) LOL

Anonymous said...

Mja, itak so nekateri preprichani, da smo vsi geji, samo she spoznat mormo to. I-ja. Zdele btw poslusham anonimno bizarno oddajo iz sosednje sobe, kjer nek gej razlaga, kako da je "turned on by honesty". Jzst bi bla tuuuuut! And by butterflies and by triangular shapes! Ni-ga-pliiiiz.. =)